Zdravím, 1.1.2020 jsem reklamoval zboží zakoupené na Alza.cz, ale doposud mi na email nepřišlo ani potvrzení, že reklamaci přijali něbo něco takového. Dnes jsem se přihlásil na účet na Alze, který mimojiné vůbec nepoužívám a v sekci reklamací je stav reklamace: "zadáno" s textem "Přineste/pošlete zboží na kteroukoliv naši prodejnu." Mám k tomu připsat číslo reklamace nebo něco takového? Ať ví, že se to zboží vztahuje na moji reklamaci. Ještě jsem ji neprováděl, tuďíž nemám zkušenost. Předem děkuji za odpověď.
pokud si vyplnil na netu reklamaci pak reklamovaný zboží odnes na prodejnu kde to s tebou sepsali tak ti nezbejvá nic jinýho než čekat maj na to 30 dní
já tudle reklamoval 2 prkotiny - kabel a usb zásuvku
o pulnoci to na netu vyplnil vzápětí došla sms že jim to mam donýst
druhej den sem jim to dones natukali to do pc a za 2 dny sms že si mam přijít pro nový zboží
Oni žádné potvrzení nedávají, mě ho taky ned, bylo mi to divné, protože jsem prakticky neměla nic v ruce, že ode mne zboží převzali, za 3 dny mi přišel email kdy si přijít pro nové zboží nebo pro peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.