Nejste přihlášen/a.
Má to smysl třeba pokud jste podnikatel a víte (nebo aspoň předpokládáte), že z části fanoušků se stanou zákazníci. Pak lze třeba spočítat, nakolik se náklady na reklamu odrazily v nárůstu tržeb. Pro běžného člověka to význam nemá.
Jestliže třeba pořádáte akci a chcete ji zpropagovat, tak opět je třeba uvážit, jaké budou náklady na propagaci a jestli to stojí za to. Nebo se můžete přihlásit do nějakých navštěvovaných skupin a dát tam odkaz. Většinou to ale admini neradi vidí a možná vás vyhodí ale účel světí prostředky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.