Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mužské vyvrcholení

Od: boris* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den. Když se miluji s partnerkou nemuže u mne dojít k vyvrcholení. Co se týká stopoření penisu není žádný problém. Při masturbaci vzniká stejný problém. Měl jsem více nemocí srdeční arytmii plícní embolii a dvakrát epileptický záchvat. Beru léky lanzul prestarium cordarone warfarin 5mg a kepru. Kde muže být problém léky atd. Děkuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vilik*
hodnocení

3x
Já jsem bohužel lékařskou fakultu nestudoval, ale věřím, že ta osoba, která vám ty léky předepisuje, by mohla vědět.

commonman*
hodnocení

0x

Stejne problém jsem měl při užívání antidepresiv.

kami*
hodnocení

0x
Některé léky, které pracují s prokrvením mají vliv na funkci penisu.
Zatím jsem pochopila, že nejhůře muže ovlivní léky na vysoký cholesterol, dále ty na rakovinu (takové léky mění i erekci). Je jich víc takže opravdu odpověď bude nejspíše v lékách.
U těch léků na tlak to není nic hrozného. Nebo je to spíš otázkou vysokých davek. Ramipril nebo tritace beru víc jak 10 let a problémy nemám. Zato kortikoidy.. ty jsou sakra znát a ještě dlouho po tom, co je člověk dobere. To jsme ale odbočili jinam. Tazatel nemá problémy s erekcí ale se snížením citlivosti. Tam by mohla pomoci snad jen změna polohy.
kami*
Právě, že některé vedlejší účinky léků jsou pořádně znát.

liska5
hodnocení

0x

To je vyloženě otázka pro lékaře event. lékárníka. Nejste zcela zdráv, to je jedna věc a mezi lékama jsou interakce, které tu sotva někdo bude znát.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.