Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Uspěl někdo se správní žalobou na ČSSZ?

Od: simonka odpovědí: 5 změna:

Dd, ČSSZ mi po uplynutí podpůrčí doby nemocenské zamítla její prodloužení. Nechala mě však čekat skoro 5 měsíců na rozhodnutí, v té době mi běžela pracovní neschopnost, takže po 5 měsíců jsem přes urgence čekala v PN. Poté mi zaslali dopis, že mi žádnou nemocenskou za těch 5 měsíců nedají. Jsem sama, partner je v těžkém stavu v ústavu, nežije již doma.

Odvolala jsem se prostřednictvím právníka, ale odvolání bylo zamítnuto. Podotýkám, že mě po těch 5 měsíců neviděl ani revizní lékař, ani si nevyžádali zprávu od praktického lékaře. Právník navrhuje správní žalobu, ale byl v ní někdo vůbec úspěšný?

Jsem bez peněz, stálo by mě to 3.000,-Kč kolky, další peníze za právní zastoupení a rozhodovalo by se podle sídla centrály zaměstnavatele na druhém konci republiky, takže ještě jízdné pro právníka.

Když mi zamítli nemocenskou, ukončila jsem po dohodě s lékařem PN a jsem na úřadě práce s podporou cca 2.000,-Kč. Nárok na příspěvek v hmotné nouzi nemám, protože mám na sebe napsanou chatičku a dle mínění sociálních pracovníků ji mohu zpeněžit. Je to na samotě 1+KK bez vlastního pozemku ve zchátralém stavu,pokusy o prodej byly neúspěšné.

Chtěla jsem nastoupit do zaměstnání, ale praktický lékař mi vzhledem ke stavu nedal k danému typu práce vstupní prohlídku a marně zatím hledám lehčí práci.

To popisuji pro dokreslení, jde mi primárně o to, zda vůbec někdo někde se správní žalobou uspěl na ČSSZ. Zatím o nikom takovém nevím.

Prosím o příspěvky pouze k tématu otázky.Děkuji moc.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Stát ve státě..teoreticky s dobrým právníkem můžete uspět s tím, že dají vám zapravdu... ale jesti získáte i zpětně finance nebo tak, to bude záležet jen na dalších státních úřednících.

Pro příklad zážitek z rodiny: