Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je spravne v praci zatajit dalkove studium?

Od: lenda odpovědí: 8 změna:
Dobry den, momentalne jsem studentka pomaturitniho studia, ale od zari bych chtela jit na dálkové studium. Ted pracuji na DPP, ktery se mi bude od ledna normalne prodluzovat. Od zari bych chtela jit na HPP a resim, zda-li to v praci oznamit nebo zatajit. Pracuji na smeny, kdyz si napisu volno nikdo to neresi. Mam strach, ze by me kvuli VS na HPP nevzali.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nemyslím si, že je potřeba sdělovat zaměstnavateli nebo spolupracovníkům, že studujete nebo že budete studovat. Pokud si můžete zařífit volno, kdy potřebujete, tak s tím studiem není žadný problém.

lipanek
hodnocení

0x

Záleží, kdy budete mít konzultace a zkoušky /ve všední den by se dala na koušky vzít dovolená, ale dostanete ji určitě?/.

Já měla dálkové studium ve čtvrtek a v pátek, ale někde jsem nyní četla, že někde mají pro dálkaře školní dny v sobotu.

Pokud si napíšete volno a má za Vás kdo zaskočit, neměl by být problém, ale co když ten dotyčný večer před směnou onemocní a budou Vám volat?

Před započetím studia, jsem musela mít písemný souhlas zaměstnavatele, že mě bude pouštět na ty konzultační dny.

Ale je to už 40 let.

Přesto kolegyně reptala, že musí za mně v ty dny něco udělat, co nesneslo odkladu, ale to bylo přímo na pracovišti, s tím nemělo vedení podniku nic do činění.

lenda
hodnocení

Sluzby se u nas delaji na tyden, nikoliv na mesic. Kdyz si napisu volno, tak mi sluzbu neda. V praci nas je dost, nekdo dela 5x tydne nekdo zase 3x. Nikdo tam nikdy nemel problem ani pocit, ze by makal za kolegyni

lulus
hodnocení

0x