Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chce mi koupit jidenku jen tak?

Od: bambus123 odpovědí: 13 změna:
Zdravim, prihodila se mi takova vec. V pondeli jsem ve vlaku potkal vlakvedouciho v nasi dedine a dal se se mnou do reci. Byl jsem ve vlaku jediny a mezitim co jsme se bavili jsem na sebe prasknul ze rad cestuju nabidl se mi ze me bude kupovat jizdenky az nekam budu chtit jet. (Jsem student pres 20 let) a dnes mi poslal cislo sve platebni karty se vsemi udaji vcetne 3 mistneho kodu a platnosti. Napsal, ze si muzu koupit online jizdenku. Rikal, ze rad pomaha potrebnym, ze 10.000 co dostal na odmenach daroval detskemu domovu. A ze uz se nikdy nemusime videt, pokud nebudu chtit. Nerad bych se zamotal do pruseru, jak byste reagovali vy? Zatim sem to nejak nepobral

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Úplně jednoduše :
Poděkuj za nabídku a slušně ho odmítni stim že na své cesty již sponzora máš a prozatim dalšího nepotřebuješ

hodnocení

2x

Já bych reagoval tak, že bych smsku smazal a jeho číslo si v telefonu zablokoval.

Jak prosté milý Watsone.

Ale každý je strůjcem svého osudu.

hodnocení

1x

To je velmi...velmi zvláštní..

tonnysek
hodnocení

1x

Asi se do Vás zamiloval :D

lipanek
hodnocení

1x

Při on-line platbě se nepotvrzuje pin kód, který přijde na tlf.? Také za tím vidím možnost dalších více než přátelských setkání dvou mužů.

Může a nemusí, záleží na nastavení.

skeptic
hodnocení

0x

Moravec gang (bang). *vtip*

doplněno 06.12.19 13:52:

Ve vaší dědině...to nevím. Nedávno jsem od jednoho průvodčího slyšel odhad, že 70% pražských čet EC tvoří...jak to napsat, aby to nebylo trestné? Modré ústřice, to je s ohledem na jejich povolání nejlepší označení. *haha*

jurajjuraj*
hodnocení

0x

no jestli mu nejde o tvuj ( to co mas v prezdivce )

pokud ti napsal tak si mu dal asi svoje cislo, dobrovolne

hodnocení

0x