Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,momentálně jsem hospitalizován v PNB,a chtěl bych se zeptat jak se dá zařídit častečný invalidní důchud?
Podejte si žádost o ID, doložte dokumentaci a čekejte zda a jaký stupeň vám bude přiznaný.
Dopočtená doba se nehodnotí vůbec, jestliže
invalidita vznikla následkem úmyslného poškození zdraví, které si pojištěnec způsobil nebo nechal způsobit
poškození zdraví pojištěnce vzniklo jako následek jeho úmyslného trestného činu. TOTO BÝT VÁMI STUDUJI VELMI POZORNĚ, DOMNÍVÁM SE, ŽE VZHLEDEM T VAŠEMU UŽÍVÁNÍ DROG, BUDE SE VÁS TO TÝKAT.
ID navrhuje kdo?
Začněte tím léčením svých závislostí!
Máte plnou svépravnost, jak se uvádí na začátku dokumentu.
Po úraze máte obě ruce a nohy zdravé?
Pokud Vám nechybí nějaké končetiny, části těla /prsty/, tak byste měl být schopen práce. Pokud jste něčím vyučen, či máte nějaké středoškolské vzdělání.
Alkohol samozřejmě přestat požívat, drogám se zdaleka vyhnout.
Každý den cvičit, dbát na hygienu. Nechat se u holiče ostříhat, hezky, čistě se obléknout a zajít do pracovní abgentury, že hledáte zaměstnání. Nebo alespoň brigádu. Nyní před vánocemi berou na doplňování zboží všechny velké supermarkety.
Budete mít náplň dne, budete přiměřeně unavený, nebudete se nudit, vyděláte si nějaké peníze, pocítíte pocit užitečnosti, zvedne se Vám sebevědomí. Hodně štěstí.
I částečný důchod jde z daní ostatních pracujících, tedy by Vás živili.
Je mi opravdu líto. že negativní odpovědi byly smazány a ponechaná pouze pozitiva. Další kolemdoucí narkoman si řekne - hurá, fetovat budu dál a pak mě dají ID a dělat nikdy nemusím. Toto vlákno je návod na výchovu dalších povalečů.
Dokonce poslední příspěvek je jak podvodně přijít k ID.
Pracovala jsem v léčebně a nenapsala jsem nic, co bych jim neřekla přímo. Trošku víc vím o jejich myšlení.
Pěkný den,