Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Útěk revizorovi

Od: juric odpovědí: 23 změna:

zdravím,

dneska sem jel načerno (ale to jen proto, protže drobné jsem neměl, automat ani řidič karty nebere, trafiky poblíž už zavřené a papírovku by mi řidič nevzal a služby přes sms mám blokované), když přišel revizor tak jsem řekl, že nemám občanku, po vystoupení chtěl zavolat policii ke ztotožnění, ale já mu utekl (do parku mě už nepronásledoval), ničeho jsem se podle zákona nedopusitl, že?

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x

Ale dopustil. Jen jsi měl štěstí a nebyl jsi dostžen a ztotožněn. Takže bych na tvém místě nebyl úplně klidný.

kenav

To jsi měl štěstí že nebyly dva,mlady-běžec,chytač a starší na ztotožnění .

tomastomas
hodnocení

2x
No nejsem právník, ale co jineho by mu v případě, že by ho revizor dostihl mohlo hrozit, kromě pokuty od revizora? Revizor není úřední osoba, dotyčný žádný výkon nemaril. Jaký přestupek? Revizor ho má právo ho jen zadržet. Rád se nechám ale poučit.
pavelpavel*

Jistě a ten přestupek je ale v jízdě načerno pokud to nechápeš. Spáchal přestupek a utekl revizorovi.

mak*
hodnocení

2x

Dopustil, ale těžko Vám to budou dokazovat.

tomastomas
hodnocení

Čeho se dopustil podle zákona?

hodnocení

1x
Omlouvám se, že to není úplně k věci. Ale všimla jsem si, že revizorů je poslední dobou hodně v Praze. Včera dokonce kontroloval v autobuse směrem na Prahu. To se vidí málokdy, taková kontrola. Koukal i na fotku na lítačce. Takže bych si na vašem místě dávala pozor a kupovala jízdenky.

hodnocení

1x

A proč jsi nešel pěšky. Nohy máš zdravé a když nemáš na jízdenku, tak po svých taky dojdeš kamkoliv.

To je zase rada. V zimě bude chodit pěšky a třeba ráno, když pospíchá do práce? Navíc ne všude se dá jít v Praze pěšky.

pavelpavel*
hodnocení

0x

Přestupek, ale když tě nechali utéct, tak se nestalo nic logicky. Akorát v busech jsou kamery a můžou tě najít časem.

priklad1*
hodnocení

0x