Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak začít s podnikání na živ. list?

Od: typek odpovědí: 14 změna:

Jsem student. Je mi 18 let. Rád bych začal s podnikáním. Kokretně nakup nějakých věcí - prodej na netu.Zisk odhaduji měsíčně

do dvaceti tisíc.

1.Co vše pootřebuji k zasložení živnosti?

2. V jaké výši budu platit sociaální a zdravotní pojištění? (dá se to brát jako vedlejší činost když jsem student pokud se nepletu)

3. Stačí dokládat přijmy a výdaje výpisem s učtu? Pokud ne jaké doklady musím všechny vést?

4.Zvládnu vést učetnictví jako začátečník sám nebo doporučujete se obrátit na někoho? na koho?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

1x

Zajděte na příslušný Živnostenský úřad, tam dostanete informace. PT /stařenka/

typek
hodnocení

Tato odpověd mi moc nepomohla. Vím že mohu zajít na uřad ale chtěl bych být trochu v obraze než tam zajdu. A navíc mám obavy že tma nebude nikdo ochoten mi to vysvětlovat. Kdyby tu tomu někdo rozuměl a odpověděl mi na výše uvedené otázky budu rád

pt®

Aha, tak je ve hře více více věcí. Bydlíte u rodičů, pobírají přídavek na dítě, pokud máte denní studium? Asi mají jeden z rodičů i slevu na dani na dítě? Nebo bydlíte sám, staráte se o sebe sám, studujete při zaměstnání /např./ Pokud budete OSVČ, dostanete Živnostenský list a budete si platit zdravotní a sociální pojištění. Určitě vám zde poradí, jen dejte více informací. PT /stařenka/

doplněno 14.03.10 19:23:

1/ Občanský průkaz

2/ první rok minimální polatky ze zákona. Další budou vypočteny další rok z vašich příjmů

3/ příjmy a výdaje /např. platby FA apd/ +

4/ když začínáte podnikat měl byste se obeznámit se zákonem o účetnictví. Pokud budete vést PÚ, pro začátek je lépe mít účetní

To jsou zhruba základní informace, ostatní možná upřesní PT /stařenka/í

typek
hodnocení

Připadá mi že tomu rozumíte nejvíce pane PT. Děkuji za vaše rady.

Bydlím u rodičů. Mám denní studium. Otec má na mě slevu na dani. Rád bych se zeptal ještě na pár věcí: