Nejste přihlášen/a.
z účtu fyzické osoby na účet fyzické osoby ve stejné bance má probíhat platba on-line - projeví se ve vteřinách, pokud bylo zadáno správně
Společnost na účtu bude mít peníze dnes, ale do jejich systému se peníze započítají až po rozeslání informací - většinou v noci. Pokud máte na hraně se splátkou, volejte nebo pište na klientské centrum a nachystejte si potvrzení o platbě, které jim předáte. Případnou penalizaci zastaví ve svém systému předem...tedy většina takových společností by to měla umět.
Bohužel zrovna KB má s tímto problém. Vnitrobankovní převody u jiných bank trvají řádově sekundy až minuty, u KB jsou to hodiny. Bance se v tom objemu peněz asi vyplatí je na půl dne pozdržet a nějak investovat. Je to celkem známý problém, kvůli kterému (mimo jiné) bych účet v této bance nechtěl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.