Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proč s močí tak pozdě?

Od: nikc® odpovědí: 24 změna:
Zdravím. Nevíte prosím někdo, proč se dává moč ke kultivaci do laborky až týden po dobrání antibiotik? Dříve se dávala ihned po dobrání antibiotik. A pak se ještě týden čeká na výsledky. Vlastně až po více jak měsíci vím, že jsem měla bakterii, na kterou antibiotika nezabrala. A mám správné léky až teď. Děkuji.

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kepler*
hodnocení

5x

Jestli to není proto, aby se zjistilo, zda léčba byla nebo nebyla úspěšná. V případě neúspěšné léčby by některé bakterie přežily a po tom týdnu se zase pomnožily. Ale nevím, nejsem lékař.

hodnocení

3x