Dobrý večer, objednala jsem si balík v srpnu ze zahraničí. Již 2 měsíce je údajně v České republice, ovšem neobdržela jsem nic. Prodejce odmítá vrátit peníze, jelikož podle přepravní společnosti byl balík úspěšně doručen. Co teď? Kam se mohu případně obrátit? Mám číslo balíku (zahraniční tracking number). Možná je na chybě Česká Pošta, ovšem nevím, kde by balík mohl být skladován, ani koho případně kontaktovat. Děkuji mnohokrát za jakékoli nápady a pomoc.
Zahraniční tracking number, které jsem dostala, bohužel není v evidenci u České Pošty. Je tu možnost zavolat, popřípadě osobně dojet a zeptat se na balík přímo na celnici? Jak dlouho zůstávají balíky na celnici, pokud se s nimi nic neděje (nejsou zasílány dál tam, kam mají jít)?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.