Nejste přihlášen/a.
Neplaťte ani jedné. Vevio je pouze zprostředkocvatel, zboží za Vás jenom objedná a zaplatí, prodejcem je ale čínský obchodník (dodací lhůta až 60 dnů).
Objednáte-li si přímo v Číně, bude to výrazně levnější.
No konečně! Hurá. Iz také už nastudovala, že nakupování přímo u pramene je jistota, než používat drahých a nejistých služeb těchto překupníků .
@Suzymon,
já jsem to vím od začátku. V minulém vláknu jsem hájila podnikatele (nejen Vevio), které v případě, že včechno na webu zveřejňují všechny potřebné informace, nelza obvinit z podvodu.
Stěžovatelé, kteří se před objednáním neseznámili s podmínkami včetně dodacích lhůt, nazvali druhou stranu podvodníky. To není fér!
Zároveň jsem propagovala čtení podmínek. Zajímalo by mne kolik lidí by si tam objednalo, kdyby se předem seznámili s dodacími lhůtami. Myslím, že nikdo. Čtení podmínek je přece v zájmu každého kupujícího.
I na webu VašeStížnosti byla řada stížností, přestože dodací lhůta ještě nevypršela.
No ono je to také o tom, že řada lidí ani těm obchodním podmínkám neporozumí i když si je přečtou a zboží objednají. A tak se zde budou tyto otázky objevovat stále.
Nakonec obchodní podmínky má každé obchodování. A to třeba i na AliExpress a člověk jim musí rozumět a musí je umět využívat. Já jsem četla spousty stížností na AliExpress, že zboží nedostali a že jim nebyly vráceny peníze a že je obchodník podvodník a nebyla to pravda. Když lidé nekomunikují s prodejcem v angličtině a ani si nepřeloží základní informace, že třeba mají ochrannou lhůtu od AliExpress, která trvá určitý počet dní a že když ji nechají uplynout bez reakce, neotevřou spor nekomunikují s nikým a myslí si, že ono to nějak dopadne samo od sebe, pak to dopadne špatně, protože po uplynutí té lhůty systém AliExpress peníze obchodníkovi uvolní a pak je šmitec a už se nedá dělat nic. Ale to všechno může zákazník každý den sledovat na svých stránkách, dokonce mu před očima odblikává čas, který má na to, aby reagoval a kliknul na otevření sporu a tam vyplnil jednoduchý formulář a dalším kliknutím ho odeslal a on to neudělá, tak má holt smůlu. Jenomže on pak začne psát, že je to všechno podvod a přitom to není pravda a je to jenom tom, že on sám nedodržel obchodní podmíky.
Ale obchod o kterém je řeč zde to "Vevio", to je trochu jiné kafe, protože tam je to sice všechno v češtině, ale oni nedodržují sami co slibují a jejich obchodní podmínky jsou napsané tak "chytře", aby se z toho mohli vyvléknout vždycky. Jsou napsané právníky a jsou tam skryté všelijaké kličky, kterým normální člověk ani porozumět nemusí, pokud se v tom oboru dobře nevyzná.
Neplatte nic, neuvidite ani objednane zbozi ani penize. Popr jine zbozi nez jste objednali.
Jedna se o podraz na lidi.
Jedna se o zalozeni e-shopu u ceske s.r.o. a nasledne preregistrovani do ciny.
vevio.cz evidovala ceska spolecnost Beast s.r.o.
nasledne preregistrovano na cinskeho majitele dne 24.10.2019
vice info na
neexistuje domahani se penez ani zbozi
stejne to bylo u e-shopu lunara.cz
evidovala spolecnost beast s.r.o. a po nekolika mesicich prevyala jina spolecnost
kdo vlastni domenu e-shopu zjistite pres
Jaká je hlavička a pokyny v druhém e-mailu?
V prvním se jasně tvrdí, že na ten účet máte zaplatit, zaplatila bych tedy tam. Ohledně druhém e-mailu uvádíte pouze "naše bankovní spojení", to o platbě nemusí nic říkat. Nevíme ovšem, jaké je jeho plné znění. Ale i tak si myslím, že platí, co říkám výše - zaplaťte na účet, ke kterému máte pokyn.
Pokyny pro platbu bankovním převodem
Zaplaťte prosím částku ... Kč s variabilním symbolem 1511299 na náš bankovní účet vedený pod číslem 2001676167/2010. Ihned po přijetí platby Vám bude zasláno potvrzení o přijaté platbě.
Naše bankovní spojení
Bankovní účet
Variabilní symbol
Částka
IBAN
BIC/SWIFT
2001676167/2010
1511299
...X Kč
CZ8720100000002001676167
FIOBCZPPXXX
Způsob platby
Zrychleným převodem (bankovní tlačítka)
Dodací adresa
Fakturační adresa
Hana ...
a druhý email
Dnes 9:54
ComGate Payments payments@comgate.cz
Komu:
Hana @
Platba - www.vevio.cz - HYNE-FXTL-U0QD
Dobrý den, potvrzujeme objednávku z eshopu www.vevio.cz, pro její dokončení proveďte, prosím, ve svém internetovém bankovnictví platební příkaz dle údajů níže.
Číslo účtu: 207577595/0600
Variabilní symbol: 100087441
Částka: ... Kč
Tento platební příkaz má splatnost do 08.11.2019 09:54 a variabilní symbol je jednorázový, nelze jej tedy použít pro následné platby.
V případě, že jste tuto platbu již provedl, považujte prosím tento email za bezpředmětný.
Nic neplaťte. Objednala jsem si 20.10.2019 svetry, při objednávce mě to přesměrovalo do banky, zaplatila jsem (na výpise z banky je vidět ten protiúčet u Monety 0600) a od druhého dne mi každý den chodí email, že mám zaplatit na účet u 2010 s úplně jiným VS a pak bude moje objednávka odeslána. Nedá se na ten email odpovědět a když píšu na info@vevio.cz, tak žádná odezva.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.