Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na českou poštu Kopřivnice

Od: polaskova odpovědí: 8 změna:

Pošta v Kopřivnici doručila balík na adresu v Kopřivnici a ne jak bylo uvedeno do Lubiny i když je čp. stejné.Nyní mi tvrdí, že balík leží na poště v Novém Jičíně. Protože nemám možnost si balíky vyzvedávat na poště, nechala jsem si jej poslat jako balík domů. Jedná se o živé květiny. Není to bohužel poprvé co si pošta pleta doručovací adresu v lubině a v Kopřivnici.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x

Čtu na webu České pošty:

Potřebujete poradit, poslat dotaz nebo stížnost? Využijte naše zákaznické centrum na těchto kontaktech:

Telefonicky Zákaznická linka: 800 104 410 (linka je určena pouze pro informace o poštovních podmínkách Základních poštovních služeb, mezi které se řadí listovní zásilky, balíky a poštovní poukázky) Bezplatná linka tedy není na stížnosti na jejich bordel!

V ostatních případech využijte placenou zákaznickou telefonní linku 840 111 244. Více informací naleznete na stránce Call centrum. Tak naopak za stížnost si ještě musíte zaplatit! Dobře vykoumané!

Naši operátoři jsou vám k dispozici každý pracovní den od 7 do 19 hodin a v sobotu od 8 do 12 hodin.

Elektronickou poštou: Pokud preferujete elektonickou formu komunikace, pište na e-mai: info@cpost.cz To jsem zvědav co vám odpoví. Za nedodanou zásilku živých květin, nejspíš asi znehodnocených, máte nárok na náhradu prokázané škody. Pokud byly na prodej, tak samozřejmě i ušlý zisk. Na webu ČP najdete i kontakt na poštovního ombusmana, pokud byste u pošty neuspěla.

Reklamace lze jen osobně na poště. Stížnost není to samé co reklamace. Po stížnosti maximálně přijde e-mail s omluvou že se to už nebude nikdy opakovat a popisem koho všeho důrazně napomenuli a proškolili..
jurajjuraj*

proc by mel po stiznosti prijit jen email s omluvou? ja rozjel kolecko stiznosti na mistni depo a tak dlouho zametali pod koberec az to skoncilo tim ze prisel sef depa, opet to chtel zamest pod koberec tak dalsi stiznost a nakonec vyhodili dva lidi

 

hodnocení

3x
avatar martincakl

Děkujeme za informaci.

Ale stížnost byste měla adresovat přímo na Českou poštu..nikoliv sem.

 

lamparna
hodnocení

0x

Děkujeme za zprávu. Buďte v klidu, vše zařídíme. *ua*

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x
no ono pokud píšete adresy stejně jako stížnosti tak se nedivím že to chodí jinde

 

matous
hodnocení

0x

No s Českou poštou jsem měl za poslední dobu tolik problémů, že o tom nemá ani smysl mluvit. Určitě vám doporučuju, začít využívat jiného dopravce. Bohužel pošta nedělá dost kroků k tomu, aby zlepšila kvalitu jejich služeb. Spíše vsází na většinu lidí, kteří ji používájí celý život a jsou na to zvyklý a ani neví, že existuje mnoho lepších alternativ. Já jsem začal používat tuto službu zaslat.cz/... Je to prakticky jen portál přes, který si vyberete přepravce. Balík vyzvednou u vás doma a doručí.. určitě je to pohodlnější než posílat zásilky přes Českou poštu. Takových služeb existuje více, takže bych se příště podíval po něčem jiném, pokud tam ta možnost je.

 

mak*
hodnocení

0x

Na Českou poštu si můžete stěžovat pouze přímo České poště. Jak dopadnete si jistě snadno domyslíte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]