Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nesprávně účtovaná cena výrobku

Od: denisss odpovědí: 19 změna:

Na koho se obrátit když už mě v Penny už po třetí účtují jinou cenu než mají uvedené na etiketě? Už potřetí jsem tam kupoval uzené (poprvé asi před rokem) a cena u pokladny je o 20 kč jiná než je na výrobku? (poprvé to bylo o 35 kč). Na uzeném je cena za kg/ a cena za kus. Jak tam může být napsané cena za kus 62 kč a počítat mě to u pokladny 82 kč za kus? Když jsem si nechal zavolat vedoucího Penny, tak řekl že ho to nezajímá, že s tím nic udělat nemůže že je to problém výrobce. Tak když koupím v Penny uzené na kterém je cedulka cena za kus 62 kč, tak jak za to může výrobce že mě u pokladny počítá 82 kč? Už jsem to tenkrát psal včetně ofocení účtenky a uzeného i s etiketou cena za kus na ČOI ale je to asi rok a prodávají to stejně. To s tím opravdu nejde nic dělat?

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar stir
V penny je to běžné. Ceny nesouhlasí u více výrobků. Dost lidí si stěžuje na jejich Facebooku, ale oni to pak promaznou a jede se dal. Já už tam nechodím, je to o lidech, jestli se nechají okrádát, spousta účtenky vůbec nečte.

 

mota
hodnocení

2x
a proc tam proboha chodite, kdyz vas tam okradaji? Proc by vas taky neokradali, kdyz vas natahli uz trikrat a porad jste se nepoucil...
pavelpavel*

Třeba proto, že to ná nejblíž a nikdo nemá právo ho okrádat a bránit se je správně a nikoliv rezignovat.

 

hodnocení

0x

Nevím jak je to v Penny, ale vím jak to bylo před časem v Albertu.

Několikrát týdně chodí z centrály aktualizace cen.

Na kase je správná cena, ale na regálu je původní, tu cenu na regálu mají aktualizovat sektor manageři ale ti na to slušně řečeno kašlou.

Jinak např.Lidl má v krámě čtečky kde si může zákazník zjistit aktuelní cenu zboří.

Ty čtečky má i Albert.

U nás jsou čtečky jen v albertu a v kauflandu.Jinak peník má u nás na nkteré zboží opravdu dvojí cenu-jedna s kartičkou penny a druhá bez ní!Ale nejsou v cenách takové rozdíly.JInak občas v kaufu je jiná cena a jinou markují-u pokladny se neřeší jde se na informace kde vrátí přeplatek nebo celou sumu a odeberou zboží!Jinak-nepamatuji kde by chtěli zákazníka takto škubat-pokud ano ,je jednoduché řešení-jednou dvakrát a potřetí již ne-nebudu tam kupovat!

 

 

hodnocení

0x
avatar libor007
V některých obchodech je to běžný standart. Samozřejmě rozdíl ceny bývá vesměs v neprospěch zákazníka. Obrana je v podstatě velmi jednoduchá - takový obchod nenavštěvovat. Pokud tazatele pokaždé natáhnou, nechápu důvod další a další návštěvy. Mimochodem - nemám problém s žádným řetězcem a disconty, ale zrovna penny je pěkný pajzl. Člověk by řekl, že je to o přístupu zaměstnanců na dané pobočce, ale penny si drží nízkou úroveň úplně všude. Mimochodem - pokud si zavoláte vedoucího, jsou povinni účtovat cenu na regále, výmluvy ignorujte a trvejte na svém.

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Málo kdo to asi ví, ale rozhodující je cena na regálu, i když třeba není správná. Je to problém prodejce a lze to označit jako "klamání zákazníka". Obchod Vám musí zboží prodat za tuto cenu. Běžně to praktikujeme v Kauflandu a nikdy se tomu Kaufland nebránil.

72mona3*

Spíš to většina lidí ví. Ovšem Penny si žije vlastním životem a jak chcete někoho donutit na místě udělat něco, co nechce? Zavolat policii? Už třikrát jsem řešila rozdílnou cenu v různých obchodech, třikrát nebyl problém - rozdíl vrátili. A Penny? Samostatná kapitola. Zboží jsem tam nechala, vrátili mi plnou cenu. M.

 

cernylysak
hodnocení

0x

Když si člověk trvá na svém a není líný tak to jde, nám se zadařilo v datartu koupit pračku o 4 000,- levněji

 

hodnocení

0x
avatar ferax

A co zavolat vedoucího? Nechat se "natáhnout" jednou, dobře, ale třikrát, to už je na hlavu, proč to neřešíte? A od čeho je ČOI. Trochu samostatnosti by to chtělo, jak říkali už ve škole.

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Byl jsem svědkem toho, jak v podobném případě (ale v prodejně Lidl) se pán zeptal, zda mu to dají za cenu uvedenou na regálu. Pokladní mu řekla, že bohužel..nelze. Tak pán velmi asertivně vysypal obsah tašky zpět na pás a odešel.

Jsem přesvědčen, že pokud by toto udělala většina zákazníků (v případě nesprávných cen), tak to ve svém zájmu obchod velmi rychle napraví.

Několikrát se mi stalo, že cena na regálu byla jiná než mi napočítali na pokladně. Vždy jsem upozornil prodavačku ,že mi namarkovala jinou cenu a že požaduji cenu která je na regálu. Bud jsme se domluvili a pokud ne,tak jsem si nechal zavolat vedoucí a vždy mi ten rozdíl vrátili. Nesmí se člověk nechat.

 

asd1
hodnocení

0x

Platí cena na regálu/ na zboží. Pokud je na kase jiná, nenech se ukecat ale zavolej vedoucího, pokud i vedoucí odmítne účtovat regálovou cenu, tak ho upozorni že to zdokumentuješ a oznámíš ČOI. To už mu dojde že opravdu hrozí sankce a změní názor...

Kdyby při tomhle každý vysypal celý nákup před kasu a odešel, tak by tyhle metody rychle opustili. Jde o podvod, jednoduše zkouší kdo si toho všimne příp. zaplatí vyšší cenu aby měl klid...

 

denisss
hodnocení

0x
Když to uveřejním někde na webu včetně ofocení účtenky a toho výrobku, nemůžu pak z toho mít nějaký problém? Aby mě třeba nezažalovali za poškození značky a nechtěli nějakou finanční kompenzaci

Pošli to na ČOI a máš to v klidu. Nějaké zveřejňování na webu je k ničemu. Nebo to pošli do Černých ovcí v televizi.

Četl jsem pánův dotaz úplně nahoře? Před rokem to posílal na ČOIku a nic se nestalo a stále mu píšete o ČOIce, v obou vašich odpovědích.

asd1

Psal "prodávaj to stejně", to ale neznamená že se nic nestalo. Mohli klidně dostat pokutu, ale pokud je zisk vyšší tak se jim to vyplatí... Když si vezmeš kolik je nákupů a kolik lidí to řeší, tak jde o dost peněz...

Záleží i jak to ČOI oznámil, pokud neprokazatelně tak to mohli hodit do koše..

Pošli to na ČOI a zároveň na faceboku Penny. Já jsem tam tehdy také poslal stížnost, veřejnou, ostatní se přidali. Slečna mi odepsala, že klidně můžu zboží přijet vrátit. Když jsem jí psal jestli mi proplati cestu a čas, tak prý ne... To byly tehda mandarinky za 19.90 a u kasy 22.90. To by mě tak ani nevytocilo, ale jel jsem tam už třetí den po sobě pro zboží v letáku, v akci a odpověď prodavačky byla vždy stejná - dnes už nemáme, přijďte zítra! Tak jsem se pěkně rozepsal na faceboku a stejně to tam za dva dny promazali..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]