Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Můžu mít provozovnu v garáži?

Od: venec odpovědí: 3 změna:
Zdravím. Chtěl bych si založit živnost na kterou bych prováděl drobné opravy telefonů. Jsem student a často se stěhuji, trvalé bydliště mám na druhé straně republiky. Bohužel zákon uvádí že musím mít provozovnu. Jelikož jsem student a bydlím většinou s dalšími xy lidmi, nemůžu si založit provozovnu v mém pronajatém bytě. Trvalé bydliště mám u rodičů, sídlo bych měl ve virtuální kanceláři. Jde mi o provozovnu. Nemám ji kde mít. Tak jsem se chtěl zeptat, zdali si mohu udělat provozovnu v pronajaté garáži? Pokud to není úplně podle předpisů, co mi za nedodržení tohoto zákonu může v případě kontroly hrozit? Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

id
hodnocení

0x

Žádnou garáž.Na vaše podnikání nepotřebujete provozovnu. Jako sídlo podnikání udejte vaše trvalé bydliště. V RD nebo bytě nemusíte mít vyhrazené prostory k podnikání, ani nemusíte mít RD nebo byt označen vašemi iniciály vyplávající ze živnostenského oprávnění. V praxi si opravujte telefony kde chcete, ale úřední korespondence vám bude chodit na adresu trvalého bydliště

Třeba vám napoví tento odkaz

podnikatel.cz/...

venec

Děkuji moc za odpověď. ještě mám jednu otázku. Trvalé bydliště mám u rodičů, nerad bych je do svého podnikání nějak zatahoval (např. náhodné kontroly v sídle podnikání od úřadů atd.). Děje se to v reálu běžně, nebo si to jen namlouvám?

A druhá otázka, můžu vás prosím poprosit o zdroj ze kterého jste čerpal že nepotřebuji provozovnu? chtěl bych mít 100% čistou živnost, takže bych si to rád ověřil. Děkuji mnohokrát

id

Předpokládám, že umíte rozkliknout uvedený odkaz a dokážete jej přečíst. Proč bych vám jej posílala?

Nic vám nebrání si info ověřit na Živnostenském úřadě. (přitom se půjdete napráskat sám)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: