Dobrý den, je to už skoro týden co mě začalo svědět u třísel vlivem špatné hygieny a já si to rozškrábal, od pátku se to zhoršovalo tak jsem 2xdenně aplikoval alpu a situace se trochu zlepšila, ale než se dostanu na kožní chci se zeptat co by jste mi na to doporučili? Spodní část jakoby už se zatahovala do strupů ale nahoře se tvoří mokvavé "vřídky". Děkuji za každou odpověď?
Jediná správná odpověď je návštěva lékaře - praktik vás pošle na kožní a tam dostanete něco jako mast s kortokoidy nebo jinou míchanou na objednávku...
Může to mít více možností vzniku - takže nepočítejte, že to je jenom obyčejná infekce, ale původem může být zcela jiná nemoc.
Přijde mim to jako psorka,ale nejsem lékař jen ji mám (lupenku) už skoro 40 roků!
jinak pokud je to vzniklé z opruzeniny,tak by pomohl třeba (jestli se ještě dělá) Aviril Baby ,dále pak třeba Pitiol-Pytizol-Phytiol.Jinak alpu? nevím ale asi bych řešil jinak spíše opláchnout slabým roztokem hypermanganu nebo peroxidem vodílu
Jestli okamžitě nezajdete na kožní, rozleze se vám to všude. Takové postižeí sám nevyléčíté, to je jediné, co my lajci vám k tomu můžeme poradit. Kožních chorob je velké množství a každé se léčí jinak. V tom se vyzná pouze odborník.
poradte.cz/... Jde o podobné hojení. Klidně se ptejte v lékárně na mastnou mast na opruzeniny. Třeba Bepanten.. Opruzeniny se lépe hojí po umytí celého okolí. Může se stát, že se rána najednou nedokáže hojit. Pak jsou kortikoidy nutné. Vycházím z toho, že víte, že to je opravdu opruzenina. Já používala i bylinkové odvary, kycol (nebo lze heřmánkovy čaj) a mazala až potom.
Framykoin antibiotická mast tu jsem dnes dostal v lékarně.Bylinkové odvary jsem aplikoval včera.
Důkladně omyl okolí a ve středu mám jít na kontrolu kvůli stěrům.
kami*