Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba kartou nebyla přijata, ale odečetla se

Od: hala odpovědí: 7 změna:
Dobrý večer. Platila jsem na dovolené kartou. Terminál hlásil chybu, platbu nešlo provést, protože nešel internet. Zboží jsem zaplatila hotově. Teď jsem koukala na internetové bankovnictví a platba byla provedena a odečtena. Pomůže mi s tím nějak banka? S paní v obchodě se nedomluvím.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Napřed si znovu ověř v internetovém bankovnictví, jestli je ta platba opravdu odečtená a nebo je zatím pouze blokovaná.

Pokud je platba blokovaná a obchodník si platbu nepřevezme, tak se ti po nějaké době vrátí na tvůj účet.

Zbytek už napsali ostatní rádci.

 

hodnocení

0x

Obávám se, že banka to nevyřeší ani nepomůže. Věc musíte řešit s organizací, která od vás přijala 2 platby (kartou a hotově), doložit to a přimět je k vrácení platby, která byla navíc.


doplněno 18.09.19 20:53:

@mot: Opakuji: Banka nic řešit nebude ani nijak nepomůže. Pouze splnila pokyn, který dostala a pokud pokyn nebyl chybný (obvykle chyba v čísle účtu), nic jí do toho dále není. Problém je nutné řešit s tím, kdo dostal zaplaceno 2x.

re4zon
Kdyz o tom nic nevite, tak neradte. S timhle pomuze jedine banka, ktera tu kartu vydala, u ni mate pravo na reklamaci platby, a to az tri roky zpetne. Pokud obchodnik nedolozi podklady k platbe, napr. vypis z pokladny s platbou kartou, penize mu banka zase sebere a vrati zakaznikovi. Ze obcas v bance narazite na debila, ktery je liny vec resit je vec druha, ale to se stava vsude.
mot
Slovo chargeback jste nekdy slysel? tezko...

 

mot
hodnocení

0x
mate nejake doklady? zkuste to v bance. pokud je to par penez, tak bych to neresil

 

stalosemi
hodnocení

0x

Stalo se mi už několikrát, a vždy to vyřešila banka. A většinou ještě dřív, než jsem je stačil kontaktovat. Trvalo to sice někdy i pár dnů, ale měli by na to přijít sami od sebe, že strhli platbu která neproběhla. Mají vlastní kontrolní mechanismy. S obchodníkem jsem to nikdy neřešil, ani žádné důkazy po mně banka nechtěla.

 

hala
hodnocení

Mám útržek z terminálu, kde je hlášena chyba v platbě, ale už za půl hodiny jsem na internetovém bankovnictví měla nezaúčtovanou platbu společně s další, v supermarketu, kde šlo platit bez problému.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]