Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zrušení výživného a přídavků na dítě

Od: simona1 odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

studuji VŠ, ale naskytla se mi příležitost odletět do zahraničí za prací. Protože odlítám pracovat, musím v ČR přerušit studium a tím pádem zrušit přídavky na dítě, který pobírá moje máma a také zrušit výživné, které mi posílá můj otec. Chci se zeptat, jak tyhle věci zrušit? Stačí napsat email nebo je to na to nějaký formulář?

Děkuji

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Jste-li zletilá, měl by úřad práce vyplácet přídavek na dítě přímo Vám. Zastavte se s potvrzením o ukončení studia na kontaktním místě ÚP a postupujte podle pokynů úřednice. Další potvrzení bude potřeba do maminřčina zaměstnání, protože nebude možné na Vás uplatňovat daňovou úlevu.

Má-li otec výživné stanoveno soudně, měl by i o ukončení platby rozhodnout soud.

doplněno 11.09.19 12:54:

Na soud by se měl obrátit otec. Vy mu jenom oznamte, že jste studium ukončila .

doplněno 11.09.19 12:54:

Na soud by se měl obrátit otec. Vy mu (otci) jenom oznamte, že jste studium ukončila.

simona1
hodnocení

Dobrý den,

děkuji za odpověď

simona1
hodnocení

Pokud budu potřebovat zrušit výživné soudně, existuje nějaký formulář na zrušení výživného z mojí strany? Na internetu jsem našla jen formuláře, kdy o zrušení žádá platící osoba (v mém případě můj otec).

simona1
hodnocení

Tady je právě problém, já se s otcem nestýkám, nemám na něj žádný kontakt. Pokud bych zašla osobně na soud a vysvětlila tuhle situaci, myslíte, že by otce nějak informovali?

id

Budete asi první co takto bude postupovat u soudu.

Vy nemáte adresu na otce, že byste mu napsala doporučeným dopisem, že jste studium ukončila?

Pokud výživné posílá otec na účet a vy nemáte jeho adresu, tak jak přijde první výživné, které vám již nepatří, pošlete platbu zpět a do poznámky napište - studium ukončeno. Jednoduché a vyřešené.

jenda2*