Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zabránit nočním děsům?

Od: denisa94 odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

mám otázku ohledně Vaších zkušeností s nočními děsy. Od útlého věku trpím nočními můrami, náměsíčností (chození, mluvení cizí řečí), spánkovou paralýzou a nyní v mých 25 letech se přidaly dost nepříjemné noční děsy. Nikdy jsem nebyla u odborníka na žádnou z těchto problematik, protože sem nikdy nezranila sebe či někoho v okolí. Bohužel s příchodem nočních děsů přišlo i první fyzické zranění. Nejedná se o nic vážného, pouze jsem zřejmě upadla a rozbila jsem si loket, narazila záda a hýždě. Probudil mě až můj vlastní křik, bolest loktu a pravé poloviny těla. Nemám tušení, jak jsem si zranění udělala a po probuzení jsem si vybavila i sen, který jsem po krátké chvíli zapomněla, zůstal pouze nepříjemný pocit. Má otázka se vztahuje k tomu, co proti této poruše mohu dělat? Četla jsem nějaké rady na internetu, ale ráda bych se zeptala, zda má někdo vlastní zkušenost a tedy i nějaké vyzkoušené fígle. Zároveň mě velmi vyděsila představa, že bych mohla zranit nejen sebe, ale i svého přítele. Proto prosím budu ráda za jakoukoliv radu, či zkušenost. Děkuji!

Denisa

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

break
hodnocení

0x
Heřmánkové čaj a švédský kapky, zaručeně pomáhá...
Ty vado, běž s tím za odborníkem resp doktorem.

hodnocení

0x

Vhodná psychoterapie (tím nemyslím popovídat si s psychologem, ale postoupit nějakou "skutečnou" psychoterapii).

kami*
hodnocení

0x
Děsivé sny jsem měla v dětství. Vždy mne ve snu někdo pronásledoval, těsně před smrtí jsem se probudila. Ráno jsem pak byla zničená. Jednoho dne jsem změnila svůj život a už jsem se nebála násilí ve škole. Překonala jsem svůj největší strach, povedlo se mi to změnou myšlení pomocí jógy. Před spaním jsem se ještě uvolňovala třeba dvěma cviky.
Kdyz zmizel strach, změnily se sny. Toho, kdo mne trápil ve snu, jsem ve snu zastavila taky.