Je mě 17 let a studuji střední školu,na vánočním večírku jse jedna profesorka opila a skončily jsme v posteli u ní doma (manžel byl na noční směně),bral jsem to jako úlet a nějak to neřešil,ale ona v tom chce pokračovat a já nechci.Celý problém tkví v tom ,že od té doby mám v češtině hotové peklo a moje známka šla o dva stupně dolů ze 2 na 4 ,jak tohle mám řešit.
je jí 41 let ,jako mám jít do ní a mít s ní milenecký poměr ,tohle si nedovedu představit ani ve snu,jinak znalosti mám celkem slušné,ale jsem zkoušen z látky 1 a 2 ročníku a tady nemám šanci se vše naučit i kdybych chtěl. Kdo chce psa bít ,hůl jsi vždycky najde a to platí dvojnásob o školství.Byl jsem za ní jednou v kabinetě a chtěl to vše vyřešit,ale rozhovor nikam nevedl a kdybych to náhodou chtěl říct,tak jednak jsou všichni (i ředitel )na její straně a co bych asi tak řekl,že jsme spolu spali před vánocema a ted za to pykám,kdo mě bude věřit...
Dá se říci,že maš jen tři možnosti...Buď se začneš učit tak,aby bylo všem jasné,že na 4 to není...Nebo uděláš to co ona chce a budeš mít jedničku a nebo jí nahraj jak jste spolu nebo jak o tom mluvíte jak se domlouváte a pod. a řekni jí,že to pustíš manželovi a paní řiditelce...říct si nechá,věř mi