Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kdy je pocení nemoc?

Od: tomes odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, ahoj, na úvod - ano, antiperspirant používám. Měl jsem schůzku s jednou studentkou vysoké, aby mi pověděla co a jak v prváku. Seděli jsme 2 hodiny v kavárně, pak jsem šel na toaletu a málem jsem se hanbou propadl. V podpaží obrovské koláče potu. Nemůžu mít nějakou nemoc? Nebo je to normální takto propotit tričko? A co případně používat k omezení pocení?
Kdy je pocení nemoc?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

2x

Teď je obecně bouřkové dusno = vysoká vlhkost a teplo, tak to může být normální a spíš to je tričko kde to je hodně vidět... Navíc k tomu ta slečna :D

Zdravotní problémy hledej jen kdyby ses nadměrně potil furt...

hodnocení

0x

Tak to uplně neporadím, možná jen z části, ale třeba u mě to byl dostatek pohybu, kdy jsem se vypotil při sportu..u mě to byla cyklistika..prostě jsem jezdil v každém počasí i v 30cítkách, pěkně jsem si mákl a pot ze mě stékal ze všadyma. No a při normálním pohybu, třeba v práci nebo i turistice při výšlapu, jsem se vůbec nezapotil..prostě to bych si musel fakt hódně máknout, aby ze mě nějaký ten pot vyšel..díky cyklistice, kde jsem jezdil minimálně v aerobním pásmu tepové frekvence až v setrvalém stavu a občas ve vyšších intenzitách.

No a ted, kdy už nějaký rok nejezdím, jen chodím turistiku, na sobě zjištuji pár nepěkných věcí ohledně zdraví (zatím drobnosti) a jedna je i to, že se zapotím skoro při jakékoliv činnosti, není mi to příjemné a vím, že pro svoje zdraví musím zase něco udělat. Pokud se nevrátím zpět ke kolu, tak alespoň k turistice nějaký doplněk, jako je běh např.

Určitě ale nechci nic zlehčovat, třeba máte vyšší potivost apod, ale ten sport, pokud ho již neprovozujete, tak by v tom mohl sehrát důležitou roli a místo koláčů, by tam mohly být jen nepatrné flíčky.

Ale pokud dost sportujete a tyhle koláče se vám dělají v klidu, asi bych doktora navštívil.

hodnocení

0x