Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Časté zamítání reklamace u CK

Od: mikis odpovědí: 12 změna:

Všeobecně mám zkušenosti a též i moji přátelé s tím, že cestovní kanceláře téměř všechny reklamace zamítají z dovolených i ty opodstatněné. Jasná fakta a fotografie umí bagatelizovat, že se vlastně vůbec nic nestalo a pěkně strojené formulace typu, že jim je to dosti líto a že s politováním musí zamítnout reklamci. Kde je chyba, že neberou na nic ohled a jen píši hezké asertivní vyumělkované odpovědi a finanční kompenzace nikdy žádná? Jen jednou 500Kč bonus na nákup dalšího zájezdu a tím vše končí. Známí měli velké zpoždění letadla 3h.na odletu zpět do Prahy a nedostali ani vodu zadarmo na letišti. Navíc měli koupené jízdenky na Pendolíno z Prahy až do Ostravy a díky zpoždění propadli jízdenky a ujel jim poslední vlak domů. Tak museli chodit v noci s malými dětmi po Praze do rána a leteckou společnost ani cestovní kancelář to vůbec nezajímalo. Je to doslova bezohlednost. V zahraničí by doufám jednali jinak než u nás.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Bývá vhodné seznámit se s tím za co CK, potažmo i dopravce odpovědnost nese a za co ne. Oni taky vždycky za všechno nemůžou, i když klienti jsou přesvědčeni o opaku ;)

Pro příklad - u zpoždění letu to funguje takto etravel.cz/... , u zájezdu takto planetacestovani.cz/....

 

mathew
hodnocení

1x

Ono to je tím, že téměř všechny reklamace jsou neoprávněné ve stylu "než jsme si udělali selfie tak nám vystydla večeře" a pak ještě, že má autobus/letadlo 5 minut zpoždění...

 

knvf
hodnocení

1x
Jako 3h zpoždění letadla by mě teda fakt nenapadlo reklamovat. A pitná voda je na letišti na wc. Lidi dnes reklamují každou blbost. Když mám děti, nezamluvim zájezd s příletem tak, že naknap stihnu poslední vlak, aniž bych měla v záloze nějaké ubytování.
donpapa

Skvělá odpověď *palec*

 

hodnocení

0x

Jednou jedinkrat jsem jela s ceskou cestovkou,pisemna reklamace-nabidka 500 Kc jako nahrada,tu jsem odmitla s tim,ze jejich sluzby ja ani nikdo z pribuznych a znamych jiz nikdy nevyuzije.Proto pouzivame zasadne sluzeb nemeckych cestovek,jiz pres 25 let.Netvrdim ze je vse 100%ale reklamaci jsem nikdy nemusela pouzit.Tot nase zkusenost.

 

hodnocení

0x

Posuzování reklamací a i jejich vyřizování probíhá zcela férově. Potíž a dojem "nízké úspěšnosti" tkví v tom, že zákazník je nespokojen a chce kompenzaci i když je jejím důvodem nepředvídatelná, nebo neovlivnitelná okolnost. Bohužel většina ostatních okolností, které zbývají, je ošetřena ve smlouvě, kterou zákazník podepsal a souhlasí s ní. Vzhledem k tomuto mají cestovky připraveny celé formulace odpovědí na různé stavy, tyto jen zkopíroují jako odpověď, jen nahradí konkrétní údaje těmi aktualními. A protože je to text univerzální, působí často uměle.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Tak to řešte soudně, pokud máte dost peněz. Můžete to řešit i přes čojku, ta vám pomůže, nicméně bez právního nároku.

 

smode*
hodnocení

0x
CHYBA je především v tom, že za tyto služby platíte předem. Oni už mají vyděláno, tak proč by se s Vámi bavili? Odbydou Vás a rychle škubají dalšího. Kdyby se platila záloha před a doplatek až po dovolené - to by byl fičák a snaha. U jiných záležitostí taky platíte až po práci. Zkuste zaplatit plnou cenu předem třeba řemeslníkovi na stavbě. Už ho tam neuvidíte, přinejlepším práci odflákne - tak samozřejmě - prachy už má tak co by se snažil? Nebo v zaměstnání - dostáváte peníze předem a nebo zpětně za každý měsíc? Pochopitelně že zpětně - jinak by měl zaměstnavatel druhý den ráno ve firmě prázdno. Řešením je zajistit si vše samostatně - v dnešní době jednoduché a mnohdy levnější. Cestovky časem stejně zaniknou - již dnes nenabízejí téměř nic navíc.
mathew

Na platbu až po zájezdu cestovky nikdy nepřistoupí, protože by půlku peněz nikdy neviděli. Ono, když k někomu chodí každý měsíc exekutor a už ani nemá co brát tak proč by si takový člověk nezaletěl na 14 dní do Karibiku, když se platí až pak*smich*

smode*
Přesně tak. Naštěstí však máme vždy na výběr: cestovku vyměnit a nebo jet na vlastní pěst.

 

hodnocení

0x
avatar amper

S reklamací zájezdu u CK mám dvojnásobnou zkušenost.

První je naprosto odstrašující, co se týká přístupu personálu CK, ale ukázkově a k naprosté spokojenosti vyřešena majitelkou CK. Ve zkratce. V CK nefungovalo téměř nic. Den před odjezdem jsme dostali info, že nejedeme z Prahy, ale z Brna. V době, kdy mobily mělo možná horních 10000 a internet byl v plenkách. Přes ujištění pracovnice CK, že autobus bez nás neodjede (s přestupem to bylo na knap), se právě tohle stalo. Autobus jsme dohnali taxíkem kdesi u Mikulova a jen díky tomu, že v autobusu mobil byl. Veškeré náklady majitelkou CK uhrazeny, omluvný dopis, několik telefonátů od majitelky a tuším i nějaká sleva.

Druhý případ pravý opak. Nikdo nic nevěděl, nikdo za nic nemohl a my, místo hotelu s vyhlídkou a bazénem skončili v papírově srovnatelném zařízení, s nutností docházet na jídlo a bez možnosti využívat zařízení původního hotelu, v pokoji nad předzahrádkou restaurace, kde do dvou v noci vyřvávali ožralové. Stížnost i následná reklamace zameteny pod koberec. Aby nám zacpali hubu, zaplatili za nás při výletu vlak (asi 200 Kč na osobu). Reklamace zamítnuta jako neoprávněná s odkazem na stejnou kategorii hotelu.

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Za léta jsem podala 3 reklamace, jednu jsem vyhrála, zbylé dvě ne a moc mě naštavali.

1. Měla jsem zaplacen pobyt v hotelu pláže s lehátky zdarma a polovinu pobytu mě dali do jiného hotelu 800 m od pláže a s lehátky placenými. V té době jsem byla po operaci a chodila s holí, takže to pro mne bylo naprosto neúnosné, takže jsem to okamžitě reklamovala u průvodkyně, bohužel marně,nakonec mi jako náhradu nabídla obědy, což jsem řekla, že je pro mne zbytečné, protože skoro na tu pláž dojdu, natož abych se vpoledne vracela a navíc že na lehátka nemám, byla jsem sama a ejdno lehátko nedávali. Reklamaci mi ck neuznala, přišel mi dopis od advokátní kanceláře, která to pro ně dělala. Dál jsem to neřešila, oni v tom určitě musím chodit.

2. Pobyt byl na 11 dní, odeet ve čtvrtek zpět a hend po příjezdu jsme se dověděli, že se budeme vracet už v pondělí ráno adokonce někteří, co to kupovali tři dny před odletem, to už věděli a platili méně Neuznali ani po odvolání.

3. Uznaná reklamace, až jsem se divila, byli jsme v SAE a průvodkyně se nedostavila , nikdo se o nás během pobytu nestaral, neumíme anglicky a tím také se neuskutečnil výlet do Dubaje, což nás velmi zklamalo být tam a envdidět Dubaj. Nakonec jsme jeli s ruskou výpravou a vrátili nám tisícovku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]