Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zůstat nebo odejít od muže, kterému závidím

Od: myska9000 odpovědí: 11 změna:
Dobrý den,
Moje otázka je asi dost netradiční, možná i divná. Ale řeším v sobě tento problem a nevim, co s tim. Zhruba tři měsíce se znám s muzem, do kterého jsem se postupně zamilovala. Mezitím získal novou práci. Nyní pracuje jako trenér profesionálních sportovců. Ja pracuji v kanceláři a má práce mě poslední dobou moc nebaví a přemýšlím o změně. Ve volném čase dost sportuju a baví mě to moc.
Můj problem je ten, že svému příteli jeho práci závidím. Porad mi píše, jak dělají se sportovci to a to a jak je spokojený. Ja znudena v kanclu.
Navíc s nimi často bude jezdit třeba na týden pryč. Mně by se to taky moc líbilo, ale je mi už 39 a bylo by asi i divné, kdybych mu začala říkat, aby mi u nich našel práci.
A když se třeba pak večer u nej sejdeme, tak se ho ani moc nechci ptát, jaký měl den, protože vždy skvělý, zatímco ja znudena z te kanceláře.
Ja normálně nejsem zavistiva a přeju mu to, jen mě to mrzí, protože taky miluju sport a v kanclu trpím. Je mi už 39 a nevim, kam bych se ted měla cpát. Co byste dělali na mem místě? přemýšlím, jestli by nebylo vhodne se s nim raději rozejít, aby mě to nežralo. Abych byla v klidu. Myslím si, ze to na mě stejně dřív nebo později pozná. Spis už to tuší, že mu závidím jeho práci.
Co byste dělali na mem místě?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x
A co si muže nechat
A vyměnit práci kterou nesnášíte za jinou?

rv*
hodnocení

3x

Celkem běžný a úspěšný model je "klasická" rodina. Chlap se realizuje v zaměstnání, tomu odpovídají i jeho příjmy. Žena ho podporuje a realizuje se v domácnosti, u dětí. Tomu odpovídá i její (doplňkové) zaměstnání.

Pokud vám nevyhovuje a realizaci hledáte v práci, tak jí musíte změnit.

hodnocení

2x