Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rozdělení majetku po rozvodu

Od: michal8903* odpovědí: 10 změna:
Dobrý den, v roce 2012 jsem koupil družstevní byt za 90 tis korun(nyní má hodnotu cca 600tis). V roce 2014 jsem se oženil. V roce 2018 jsem do spoluvlastnictví připsal manželku. Nyní se budu rozvádět a otázka zní.
Má moje manželka na byt nárok? nebo i když jsem jí připsal, ale byt jsem koupil ještě před svatbou je jen můj?
Díky

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Nejsem právník, ale podle mne pokud jste ji připsal do spoluvlastnictví, tak jste jí vlastně polovinu daroval a má na byt stejný nárok jako Vy.

ppp
hodnocení

1x

Družstevní podíl byl jen Váš, byt teď je vás obou... Pokud se s manželkou nedohodnete jinak a je-li ona spoluvlastník, nezbyde než ji nějak z bytu vyplatit, protože z čistě právního pohledu na byt částečný nárok má.. Máte-li s ní dítě, které zůstane u ní, tak otázku bytu Vám nezávidím

hodnocení

1x
Asi dopadneš jak jeden múj kamarád který udělal něco podobnýho co ty akorát on měl barák v hodnotě 6 mega
Právník řek fifty fifty nebo rozumná dohoda
Při vší tý smúle měl kapku štěstí jelikož za ty prachy ten barák nikdo nechtěl a ona nechtěla čekat přistoupila na dohodu - koupil jí byt 3:1 za 1200000kč
Vzal si hypotéku dodnes splácí
Takže se připrav na to že jí budeš muset vyplatit

liska5
hodnocení

0x

Tím, že jste ji připsal, tak půlka je její. Takže 300 tisíc jí vyplatíte /jen za ten byt/ ...

jenda2*
Jakych 300 tisic? Zapomente. Odhad a pulku z odhadu. Pokud se nedohodnou.
Jak tazatel mohl prepsat pulku? Docasna indispozice. Tak ted mu to slabsi polovina spocita. Tak to ma byt.
liska5

Píše byt má nyní hodnotu 600 tisíc. Tak půlka.

hodnocení

0x
Ona je spoluvlastník. Už nezáleží na tom, jak se spoluvlastník stala. Budete ji muset vyplatit.

gerry
hodnocení

0x