Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trvalé bydliště?

Od: miuska* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den,

jsem studentka VŠ a po rozvodu svých rodičů jsem zůstala u matky. Bohužel vztah s matkou je mizerný, už několik let, a tak mi otec nabídl, ať se nastěhuji k němu. Háček je v tom, že otec se znovu oženil a nevlastní matka mě dost nesnáší a je vlastníkem toho domu, na který si vzali hypotéku. Musí mi to trvalý bydliště nevl. matka zřídit? Nebo mám prostě smůlu? Ze zákona budu potřebovat totiž její souhlas a to pochybuji, že mi dá.

Budu ráda za každou radu. Děkuji

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Nemusí. Jen v případě, že by s Vámi uzavřela nájemní smlouvu, byste měla právo si tam nechat zřídit trvalý pobyt. I bez jejího souhlasu. Pokud tam budete bydlet bez smlouvy, pak máte smůlu.

hodnocení

2x
No majitelem domu je macecha je tedy jen na ní komu povolí trvalý pobyt ve svém domě
Kapku mi překvapuje že todle váš otec připustil jestli si vzal hypotéku nebo jestli jí jen pomáhá splacet je asi jedno ale nenechat se napsat jako spoluvlastník domu tak to je slušný dobrodružství
To si nemúže doma ani dupnout neb by taky moh skončit s holým zadkem na ulici *smich*
A pokud vás macecha nesnáší tak bych řek že máte s trvalým pobytem smúlu
Co si nechat trvalej pobyt u matky a bydlet u otce pokud vás tam macecha strpí?
miuska*
hodnocení

Naprosto s váma souhlasím. Byl dost blbej a pěknej pod pantoflák. Já jsem si zase říkala, že bych alespoň tátovi pomohla tím, že by mohl na mě uplatnit slevu na dani. Nechápu proč by ho měla mít moje matka, když nebude mít na mě žádné ,,náklady", jestli mi rozumíte. No strpí, ale těžce, bude dělat velký naschvály. Máme už zkušenost. Můj bratr tam bydlel, ale s ním měla dobré vztahy ze začátku. Po roce zažíval chudák děsné muka. Naštěstí, už dostudoval a osamostatnil se. *smich*

id

Pokud matce nepředáte potvrzení o studiu, tak žádné úlevy mít nemůže.

dolga*

miuska® 19.07.19 12:32