Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propuštění z důvodu prac. úrazu (nadbytečnost

Od: ivanakvacova odpovědí: 2 změna:
V práci jsem měla v roce 2014 prac. úraz,který mi byl v práci uznán a veškeré finanční nároky vyplaceny. Rok jsem po tomto úrazu přesto pracovala s tím, že jsem docházela k lékaři a tento úraz si léčila. Přesto se můj stav zhoršil a já musela jít na operaci.Rok jsem marodila a zůstali mi 50% trvalé následky.Po roce marodění jsem nastoupia zpět do práce.Pracuji,jako prodavačka-pokladní v hypermarketu,ale po prac.úrazu,už nemohu pracovat na obyčejné pokladně a tak mi umožnili pracovat alespoň na samoobslužných pokladnách,kde jsem pracovala téměř 3roky. Ale najednou mě chtějí přeřadit na jinou pobočku a hlavně na jinou pozici, kterou právě po prac.úrazu nemohu vykonávat.Po té mě znovu poslali k závodnímu lékaři,který jen potvrdil, že nemohu dosavadní práci vykonávat kvůli prac. úrazu.Když jsem tuto lékařskou zprávu donesla ráno do práce, kdy jsem měla naplanovanou směnu nastoupila na ní,tak po 2 hodinách si mě zavolali na personální oddělení a bylo mi oznámeno,že musím okamžitě skončit a že budu mít překážku v práci a budu doma,dokud se mi telefonicky neozvou.A to do doby,než se to vyřeší. To se odehrálo dne 26.6.19,po 20 dnech 15.7.19 se mi z práce telefonicky ozvali,že mám druhý den přijít podepsat papíry.Že to i nadále budu mít, jako překážku v práci až do konce září s tím, že mi poběží od 1.8.19 dvouměsíční výpovědní lhůta.
A teď mé dotazy: podle všeho výpověď bude z důvodu prac. úrazu, chci se zeptat na kolik mám nárok odstupného? A nebo mi dají výpověď pro nadbytečnost z důvodů prac. úrazu, i když to asi takhle nejde. Musí to být napsané jen z jednoho důvodu a to z toho prvního. Odstupné by mělo být 12 měsíční+2 průměrné platy za srpen a září 2019.A samozřejmě průměrný plat za tento měsíc červenec 2019.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

cyklopoutnik*
hodnocení

2x