Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zájezdu zamítnutá

Od: anicka* odpovědí: 5 změna:
Byli jsme s rodinou v Hurghadě a podmínky v 5 hvězd.hotelu byli otřesné. Padala omítka ze stropu, popraskané zdi, rezavá baterie v koupelně a všude špína a brouci po zemi. Podle katalogu to bylo nesrovnatelné. CK Čedok nám zamítla reklamaci z důvodu, že to je podle nich v mezích normy a stát se to může, uvedli ve vyjádření reklamace. Sice se omlouvají za nepříjemnosti, ale finanční kompenzace žádná. Známí co měli podobný problém jako my, též měli nárok odškodného zamítnutý CK. Zajímali se o nás, jen při koupi zájezdu až do fáze zaplacení. Potom už je všechno jedno. Delegát nebyl ochoten s námi něco řešit, pouze ho zajímal kšeft s fakultními výlety. Co na to říct, to se může stát snad jen v Čechách, co myslíte?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

joudic*
hodnocení

0x

v hurghade jsem chvili zil a vetsina hotelu v dostupne cenove relaci zajezdu vypada takto + more stalo za exkrement.. aspon vite kam priste nejezdit.. zkuste nejakeho ombudsmana pokud nejaky takovy je

 

hodnocení

0x

Čedok reklamaci zamítl, ustanovení reklamačního řádu dodržel

5.2. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.

Můžete se odvolat na

NOZ § 2537

(1) Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou.

a znovu požadovat slevu z ceny podle

§ 2540

(1) Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu v souladu s § 2537 odst. 2, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.

ale obávám se, že CK bude mít smlouvy dobře ošetřené - četla jste ji?

 

id
hodnocení

0x

Záleží jak reklamace byla podána.

Delegát odmítl udělat zápis? Pokud ano, měli jste si jej na místě udělat sami s poznámkou, že delegát odmítl spolupracovat a nechat podepsat dalším účastníkem zájezdu jako svědkem. Nelépe by bylo připojit jména dalších nespokojených účastníků.

K reklamaci byly dodané fotografie nedostatků?

 

pavelpavel*
hodnocení

0x

Zkusil bych "VAŠE NÁROKY" tam to zhodnotí zdarma právně a sice si berou o to víc, ale lepší dostat něco než nic. Většinou to umí vyřídit. Zkusil bych to.

 

hodnocení

0x
avatar stir
Cestovka to samozřejmě zamítne, nebude s tím přece souhlasit. Musíte to řešit přes ČOI a dle výsledků následně soudně. Příště lette rovnou do Marsy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]