Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proplácení dovolené

Od: kikulka odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,pracuji jako prodavačka a jsem zaměstnaná na HPP na 7 hodinový úvazek.Zaměstnavatel nám ,,přidal,, 4 dny dovolené,takže máme 24 dní dovolené.Minulý měsíc jsem fyzicky vyčerpala 5 dní dovolené,ale na výplatní pásce jsem měla čerpáno 6 dní dovolené.Bylo mi to vysvětleno tak,že se den dovolené proplácí v 5,83 hodinách a tudíž mi ten jeden den dali do soboty,abych splnila pracovní fond 35 hodin za týden.Přitom kdyby mi to propláceli v 7 hodinách,což si myslím že by správně měli,by mi přeci taky vyšlo 35 hodin.Tím,že to proplácí v sobotu a v málo hodinách,tím vlastně přicházím o den dovolené,protože ta sobota mi vychází na volný víkend.Pracuji totiž odpolední,víkend,ranní a volný víkend.V těch 5,83 nám proplácí i státní svátky.Je to vůbec možné?Nechápu totiž,proč mi proplácí dovolenou a státní svátky v 5,83 když jsem v 7 hodinovém fondu.Vlastně ty 4 dny dovolené navíc,nám dají do sobot,kde máme volno,takže nemáme žádné 4 dny navíc.Poradí mi někdo jak se můžu bránit?Zda se vůbec můžu bránit?Děkuji kikulka

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Můžete se zeptat na Váš problém na oblastním inspekt/.... V odkazu si klikněte na Váš kraj, nebo co je to za územně správní celek, a najděte si kontakt. Inspektoráty práce mívají i poradenské dny. Počítejte ovšem s možností, že tím zaměstnavateli a potažmo sobě zavaříte. Ale můj názor je takový, že bych všechny zaměstnavatele, kteří nečetli zákoník práce a neřídí se jím, poslala do solných dolů.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.