Nejste přihlášen/a.
Říkáš 3 kila na koncert pro několik set lidí. Tak řekněme, že těch lidí bude 500.
300.000 : 500 = 600. Sponzorovi tak de facto nabídneš, že oslovení jednoho klienta ho bude stát 600,- Kč. A to je zatraceně, strašlivě moc.
Záleží taky na tom, jestli to má být koncert Leoše Mareše, nebo koncert jiných kapel, kde Leoš na hoďku vystoupí (v takovém případě je atraktivita eventu pro sponzory ještě menší).
Další věc je ta, že velké společnosti si sponzoringové budgety plánují minimálně rok dopředu a zřejmě už budou mít na tento a příští rok stěžejní akce nasmlouvané. Takže nechci ti brát iluze, ale viděl bych to spíš tak, že po místních a okolních firmách si část nákladů vybereš na poplatcích za umístění reklamní plachty na akci po drobných částkách (řekněme 5-10 litrů), ale sehnat na tuhle akci generálního sponzora bude nadlidský úkol...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.