Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ošizený zájezd

Od: marketas odpovědí: 10 změna:

Zakoupila jsem si zájezd do Egypta s programem all inclusive do 5 hvězdičkového hotelu. Když jsem viděla pokoj v hotelu, tak jsem se nestačila divit, jak to vevnitř vypadalo. Odpadávala ze zdi omýtka, postel rozvrzaná, v koupelně okolo sprchy rez a po stropě pobíhající dvě ještěrky. Na druhý den jsem zašla za delegátkou CK. ohledně výměny jiného pokoje, kde mi bylo řečeno, že již nejsou volné ubytovací kapacity v tomto hotelu a že mi může nabídnout adekvátní jiný hotel ve vzdálenosti 20 km. bez doplatku. Tak jsem neměla na vybranou a vzala tuto nabídku z 5 hvězdičkového hotelu do 4 hvězdičkového hotelu. Pokuď bych chtěla stejnou kategorií, tak bych musela podle podmínek CK. doložit doplatek 200 Euro. Za transport z hotelu mi byl účtován poplatek za svoz autem od CK.30 Euro. V tom druhém hotelu mi hned po příjezdu dali podepsat protokol o výměně hotelu a předem referenci, že již budu tam spokojená. Hotel byl rozprostřen do zahrady v bungalovu. Po otevření dveří jsem byla doslova v šoku, když ze stropu kapala voda přímo do postele. Praskl výměník na vodu umístěný na střeše spojený s klimatizací. Tak jsem volala na recepci a zajistili mi opraváře. Čekala jsem dlouhý čas než se pokusili to opravit, ale nakonec se to nepovedlo. Bylo mi řečeno, že mám odtáhnout postel o kus dále a dát pod to lavůrek, kde bude kapat ta voda. Klimatizace nešla a bylo tam k nevydržení a nedalo se ani dýchat. Tak mne po 4 hodinách čekání přestěhovali do vedlejšího pokoje. V tom pokoji lezli po podlaze velcí brouci a před vchodem bylo i mraveniště. Můj delegát byl egypťan v zastoupení pro českou CK. Říkala jsem mu všechny ty problémy a on mi přislíbil na další schůzce sepsání protokolu o závadách na pokoji. V ten den se začal vykrucovat, že jsem prý dostala pokoj s výhledem na moře ( cca.150m.od pláže a zarostlá zahrada, jen nepatrně bylo něco vidět z povzdálí). Nacenil ten pokoj na další příplatek 2.500Kč. Odmítla jsem mu za to zaplatit. On mi odmítl slíbený zápis do protokolu o vadách a apeloval na předchozí hotel, kde jsem dostala na uvítanou do ledničky 3 malé džusy, abych doplatila za to 20 Euro a přitom to byl dárek na uvítanou a nikde nebyl papír, že je to za poplatek extra. Zajímali egypského delegáta jenom peníze a nestaral se o nic. Dovolená byla zkažená. Je možnost získat nějakou finanční kompenzaci za všechny ty útrapy co jsem prožila a delegátem bylo vše ignorováno? Zaplatila jsem za zájezd 16.800Kč na týden mimo sezónu.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar gotrekzagary

Reklamujte zájezd u cestovní kanceláře kde jste ho pořídila.

 

hodnocení

1x

Reklamace zájezdu - jak na to asociace-sos.cz/...

 

hodnocení

1x
avatar arne1

Docela neuvěřitelné. Za týdenní zájezd dávám tak kolem 400€, 16800 je trochu moc. Pokoj prohlížím okamžitě a v pokoji který má závadu se neubytuju a jdu to okamžitě na recepci vrátit. Co to bylo za cestovku? Exim?

Musíte si uvědomit, že hotely mají několik kategorií pokojů. Do jedné dávají domácí hosty, do druhé klienty českých (a obdobných) cestovek a do třetí klienty německých (a obdobných) cestovek.

Přitom zájezd je pro německou cestovku většinou levnější.

martinna*

Nějak se mi to nezdá. já byla v Egyptě 3x., loni naposledy. Od Invia vždy na last a cena na 7 nocí do 10000 se vším i s pojistkou,all-incluzive Jen jsem tiše zírala jak je vše vymakané. Čisto,denně úklid,klima,nikde žádný hmyz,k vodě cca 50 m,jakmile byl problém-např. jsem nedovedla otevřít trezorek,hned někdo přišel. Dali jsme klukům na úklid 2 eura při příjezdu a měli jste vidět jak stále leštili. Postele-matrace nové drahé,čisté...Ti z vnitrozemí tak prý makají za stravu a bydlení a považují si toho. Jídlo vše OK. Mám dost po Evropě naježdíno a neměla jsem jedinou výtku. Bylo to v Marsa Alam 2x a1x Hurgada. Kdyby toto bylo jak se tady píše tak si nedovedu představit která cestovka by s nima měla dál smlouvu.Nevěřím ani zbla. Zase někdo dělá mínusovou propagandu.Proč to dotyčný píše sem,všude je delegát a řeší...

p.s. Většina lidí v pohodě,ale našlo se i pár "čumáků" kteří si mysleli že budou mít vše na zlatém podnose a postel s nebesy ap.To je ale všude.Tomuto tady nevěřím ani za mák.

A pokud byl v pokoji nějaký brouk ap. Tady jí do domu nevleze? To nikdo neovlivní...prostě tomu nevěřím

Martino, to, že vy jste doposud měla dobré zkušenosti, neznamená, že každý měl stejné štěstí.
Můj bratr také každé léto jezdil do Egypta a vždy byl spokojený. Naposledy však takové štěstí neměl a špatné na hotelu bylo prakticky vše. Na místě se moc nevyřešilo. Zpětně poté dostal nějaké peníze zpátky, ale i tak to zas tolik nebylo a táhlo se to (stěžovali si tam všichni ubytovaný Češi).

gismo: Stěžovali si jenom Češi nebo i ostatní turisté?

jurajjuraj*

martinna proc by to nemohli zazit? nikde neni psano s jakou cestovkou jeli takze zatim nepomlouva nikoho, jen nevydarenou dovolenku, stat se to klidne muze, proto pokud uz bych nekde jel tak jenom s tema nejvetsima kde je drtvia vetsina dobrych referenci ( vzdycky se najde nekdo komu by i zlata cihla kazde rano byla malo )

 

hodnocení

1x

Toto jsou nase zkusenosti-25 let jsme docela dost procestovali-vzdy s Nemeckou cestovkou,Thajsko,Sri Lanka,Dom.rep,Kuba,a Stredozemni more kolem dokola,pokud se vyskytly nejake male problemy,vzdy se to vyresilo na miste k nasi spokojenosti.Jedinkrat jsem byla s ceskou cestovkou v Recku,a ani kdyby mi dali zajezd zadara-dekuji .nechci.To je moje zkusenost.A navic Nemecke cestovky jsou levnejsi.A take byl pro mne zazitek letet s CSA.

Bohužel ne každý je schopen se domluvit s německým delegátem CK.

Bohužel, pokud se nedomluví ani německy, ani anglicky (a někde francouzsky), tak se nemůže divit že je turistou x-té kategorie

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]