Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pomoc-vraceni daní

Od: nikola79 odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, prosim o pomoc, v březnu tohoto roku jsem dávala účetní ve firmě, kde pracuji 3 roky potvrzení o kombinovanem studiu, které jsem začala od září 2018. Jistě by mi měla být vrácena částka, alespoň minimální, protože dle zákona se kombinovane studium VŠ bere jako příprava na budoucí povolání a dotyčný má nárok na vrácení dani. Stále mi ale žádná částka nepřišla a já nevím, zda to mám s účetní řešit či ještě počkat... :( děkuji za každý nazor

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Zajděte na příslušný finanční úřad, pod který spadá vaše bydliště a tam se zeptejte, Manželovi takhle kdysi propadlo vrácení daně, protože to kvůli jakýmsi změnám nestihl u zaměstnavatele, ale na FÚ mu poradili a pak bylo vše v pořádku.

no
hodnocení

0x

Myslím, že jste prošvihla termín, měla jste vše předat účetní do 15.2.

nikola79
hodnocení

Děkuji za odezvu, když jsem dávala účetní potvrzení, tak říkala, že to zrovna jde vyřizovat, tedy že ji to dávám na p9sledni chvíli, ale že je to v pořádku :/
rigel

a byly Vám v průběhu roku strženy nějaké zálohy na daň? Jestli bylo co vracet.

nikola79
hodnocení

Začala jsem studovat až minulý rok a nikomu jsem to neřekla a nedávala tedy ani žádné potvrzení o studiu až tento rok, neměla by být tedy sleva stržena postupně...

ssonik
hodnocení

0x

dobrá, začneme od začátku, vyplnila jste žádost o provedení ročního zúčtování a to do 15.2? není Vám víc jak 26 let?

Můžete si požádat účetní o doklad...Potvrzení o zdanitelných příjmech rok 2018, vyplnit danové přiznání, najdete na internetu a podat v místě bydliště na FU, jen asi strhnou částku penále za pozdní podání.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.