Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dárek k svátku pro přitelkyni

Od: hotot odpovědí: 10 změna:
Dobrý den , potřeboval bych trošku poradit. Přítelkyně bude mít svátek a chtěl bych jí udělat radost njákým pěkným dárkem , ale jediné co mě napadlo je , že bych koupil njáký pěkný rámeček do něj dál naší fotku a k tomu třeba čokoládu , nebo njákou hezkou kytičku. Jen nevím jestli to není blbý dárek. Měly by jste z takového dárku radost? Nebo ještě nenapadlo by někoho něco lepšího? Přítelkyně studuju na zdravotní sestru tak jsem přemýšlel nad něčím zaměřeným tímto směrem , ale nic mě nenapadlo. Jo a je jí 22 let. Mockrát děkuji za odpovědi.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

7x

K svátku se žádné bombastické dárky nedávají. Stačí třeba jedna velká rudá růže (ženy většinou růže mají rády).

abon
hodnocení

5x

Ten rámeček s vaší společnou fotkou, to je docela dobrý nápad. Mě by to teda dost potěšilo. A ještě kytičku k tomu.

hodnocení

2x

No já jsem se podívala na ty "originální" kytice. Ale ty ceny jsou teda šílené. Nemyslím si, že by měl tazatel takové finanční prostředky. Takovouhle "kytici" bych bez remcání přijala pouze od někoho absolutně neznámého, protože by mi bylo jedno, že je dost "hloupý" na to, aby "vysolil" tisícovku za pár jahod a plátků banánů na špejlích.

Jinak se mi hodně líbí ten nápad s tou fotkou v hezkém rámečku. Plus ta kytička a třeba i bonboniéra a je to dokonalé.

alena18
hodnocení

0x

Když květinu tak co nějakou opravdu originální? :) frutiko.cz/...

hodnocení

0x

Dobrý den. Společné foto je dobrý nápad, jen bych ho třeba dala dělat v podobě klíčenky. Aby ho slečna mohla nosit u sebe..Kytička udělá jistě radost též.

doplněno 01.06.19 23:24:

Přeji Vám, ať udělá radost slečně jakýkoli dárek od Vás. Ať už se rozhodnete obdarovat jí čímkoliv, dle vlastního ubážení..*palec*

hotot
hodnocení

0x

Mockrát vám děkuji za rady :). Udělám tu fotku a nějakou hezkou kytičku k tomu :)

hodnocení

0x