Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak na účet na PayPalu v hotovosti?

Od: alfi odpovědí: 23 změna:

Zdravím, mám problém... - potřebuju založit a nabít účet na PayPalu, ale v hotovosti. Nikdy jsem za 50let neměl žádný bankovní účet, konto, půjčku... atd.. - prostě žiju bez "finanční stopy" , prachy mám nejradši ve štrozoku, a vše platím keš - tím taky nikomu nic nedlužím (pač by mi hned rozbil držku.. - nebo já jemu...? - takhle to na Žižkově chodívalo...). Ale potřebuju si teď koupit nějaké zboží na světových obchodních webech, a ty bohužel neumějí normálně inteligentně poslat tovar na dobírku, nebo si nechat zaplatit složenkou. V bance mi řekli, že anonymně a bez založeného osobního účtu nemůžu "nabít prachy" na jiný účet - tedy PayPal -- fakt "služba" ! Potřebuju tam dát do začátku jen ňáký drobáky - asi pajdu, ale nevím, jak na to? Máte s tím někdo zkušenost? Díky za každou radu! Jsem v této oblasti ouplně nezkušený, jsem technik. S pozdravem Alfi.

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lmgify
hodnocení

1x

Vybrat si (různé [měsíční] srážky za vlastnictví a jiné poplatky) a koupit předplacenou kreditní kartu a platit přímo s ní?

alfi
hodnocení

Zdravím, vůbec nevím, jak na to - nic finančního jsem nikdy přez žádné účty neřešil - vždy z "ručky do ručky" , - to je takovej žižkovskej zákon... - ale uvítám každý návod, jak anonymní kartu, či účet získat, s možností s ním zaplatit i zahraničním zákazníkům - trochu víc prachů, než třeba za nějaké botky... - jakoukoliv pomoc vítám. Díky, Alfi.

hodnocení

1x
Sranda je, že paypal pro založení požaduje aby si mohl stáhnout první platbu a vrátí ji na účet. Jak chcete tohle obejít? Holt každý stihomam něco stojí. I představa, že životem bez konta uniknete velkému bratrovi.

hodnocení

1x