Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vraceni jizdneho

Od: bozenka* odpovědí: 2 změna:

dobrý den.

doufam ze mi nekdo odpovi na muj dotaz.dnes jsem chtela jet autobusem do Prahy,jelikož jsem nemela primé spojení,tak jsem pouzila spoj s prestupem.autobus spolecnosti CDS nabral cestou 21minut zpoždeni a já jsem nedojela vcas, .samozrejme jsem bus do Prahy nestihla.

Chtela jsem aby mi spolecnost CDS vratila penize za rezervaci kterou jsem zaplatila online ,a ne moji vinou jsem nemohla nastoupit na dalsi cestu,jenom ze mi CDSka odepřela vratit penize,odduvodnila to tim ze vina není na strane jejich spolecnosti ,ze za prekazky na ceste nemuzou,prosim poradte jak se domoci vraceni jizdneho.

dekuji predem vsem za pomoc.Bozenka

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Ono to ale skutečně nemusí být jejich zaviněním, každý by měl se spožděním počítat, nebo to holt risknout a převzít za tohle rozhodnutí zodpovědnost. Jestli nějaký dopravce něco v takových případech proplácí, pak je to jen jeho dobrá vůle.

 

hodnocení

4x

Je třeba rozlišit zpoždění zaviněné - např. technická závada, nedostaví se řidič - a nezaviněné - způsobené povětrnostními podmínkami, dopravní situací, nehodou atd. Jestliže přepravce zpoždění nezavinil, nelze po něm požadovat náhradu jízdného.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]