Nejste přihlášen/a.
dobrý den.
doufam ze mi nekdo odpovi na muj dotaz.dnes jsem chtela jet autobusem do Prahy,jelikož jsem nemela primé spojení,tak jsem pouzila spoj s prestupem.autobus spolecnosti CDS nabral cestou 21minut zpoždeni a já jsem nedojela vcas, .samozrejme jsem bus do Prahy nestihla.
Chtela jsem aby mi spolecnost CDS vratila penize za rezervaci kterou jsem zaplatila online ,a ne moji vinou jsem nemohla nastoupit na dalsi cestu,jenom ze mi CDSka odepřela vratit penize,odduvodnila to tim ze vina není na strane jejich spolecnosti ,ze za prekazky na ceste nemuzou,prosim poradte jak se domoci vraceni jizdneho.
dekuji predem vsem za pomoc.Bozenka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.