Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PayPal - nejde přijmout platba

Od: nika* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

potřebovala bych poradit s přijetím platby přes PayPal. Odchozí platby bez problémů. Už dvakrát mi ale byla zaslána platba (prokazatelně), ale na můj propojený bankovní účet mi nic nedorazilo. Na PayPalu není vidět žádná aktivita v tomto směru. Společnost, která mi zasílala peníze, mi radí něco v tom smyslu, že je možné, že musím příchozí platby někde potvrdit. Bohužel jsem však nenašla nic, čím bych mohla cokoliv potvdit.

Předem děkuji za radu!

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Vzpomínám si, že se zde tohle už jednou řešilo. A nevím jestli se to nakonec úspěšně vyřešilo. Posílám odkaz, snad Vám to pomůže.

Kdykoliv pak internetový obchod nebo poskytovatel nějaké služby nabízí možnost platit PayPalem – což dělá drtivá většina zahraničních, malé procento českých – zvolte ji. Stránka vás pak přesměruje na PayPal, kde zadáte svůj mail, heslo k účtu a potvrdíte částku. Platba proběhne v řádu sekund. Prodejce navíc od PayPalu získá vaši adresu, kterou tak nemusíte opět vyplňovat.

Zdroj: penize.cz/...

Ale já PayPal teda nepoužívám, nevěřím tomu.

Ještě jsem se dočetla tohle: "Pokud ti někdo pošle peníze na PayPal, máš je tam okamžitě. Jen si dej pozor, aby byly ve stavu "completed" a ne třeba Invoice recieved apod.Příjem peněz na PayPal nemá nic společného s nějakou další úhradou nebo posíláním peněz. Neexistuje nic takového, jako že jsou peníze pozdrženy."

Tak na tohle bych si teda dala pozor. Vy píšete, že je částka prokazatelně odeslána. Jak jste si tím jistá?

nika*
hodnocení

Děkuji, na tuto diskuzi jsem už také narazila, ale odpověď na svou otázku jsem nezískala. Že mi byla platba dvakrát poslána vím proto, že se jedná o společnost, u které vidím jakýkoliv pohyb svých peněz/aktivity atd. Navíc jsem psala i jejich zahraničnímu sídlu. Chyba je prý na mě straně.

Píšete, že peníze nemají být ve stavu "invoice received", ale "completed". Netuším, kde se toto zobrazuje. Na PayPal účtu prostě nevidím známku toho, že by mi měli dojít nějaké peníze :(

Víte co, ono se dneska dá už zfalšovat všechno. Píšete, že vidíte úplně všechno, jakýkoliv pohyb, ale v realitě peníze na svém účtu nemáte. Jestli se jedná o nějaký obchod z Číny, teda myslím tím nákup třeba na AliExpress a prodejce Vám nabídl refundovat peníze přes PayPal, tak já bych na refundaci prostřednictvím PayPal nepřistoupila. Také se mi to jednou stalo, že mi to prodejce nabídl, že prý to bude rychlejší. A chtěl, abych zrušila na "Alie" spor a označila ho jako za vyřízený. *smich* Že prý ihned vrátí peníze přes PayPal. To jsem odmítla, protože bylo jasné, že mne chce nějakým způsobem "ošulit". AliExpress službu PayPal nepoužívá a asi ví proč. Kvůli Vaší otázce jsem si včera přečetla docela dost stížností, které se té Vaší podobaly jako vejce vejci. Přesně ty samé problémy a nikdo tam asi své peníze už neuviděl v reálu. Také tam ti lidé psali, že je odesílatel neustále odkazuje na jejich systém, že oni prý peníze odeslali. Podle mne ti vykukové vědí jak to udělat, aby to všechno vypadalo věrohodně. Určitě v tom bude nějaký háček, protože kdyby peníze na účet PayPal opravdu došly, tak je tam máte. Nebo tam musíte přece mít tlačítko, kterým platbu "aktivujete". Docela mne tohle začalo zajímat, protože to dokazuje, že by si lidi měli dávat sakra pozor na užívání služby PayPal. A navíc u ní vždycky zaplatíte nějakou tu částku za transakci, není to zdarma a tím se všechno prodražuje. Jsou přece jiné a spolehlivé způsoby, jak platit i do ciziny a obráceně.

A co myslíte tím "zahraničním sídlem" na které jste psala? A odkud Vám odpověděli, že je chyba na Vaší straně?

Nepíšete o jaký obchod se jedná, tak to může být také třeba něco úplně jiného a je těžké najít chybu. Možná, že jste naopak Vy něco prodávala do ciziny. Já jsem se včera dočetla, že hodně podobných případů se stává lidem, kteří prodávají na "Bazoši". Nebo na jiných cizích portálech. Když nenapíšete o jaký obchod se konkrétně jedná, tak můžeme jenom hádat a to poradit nejde. Proto asi Vám ještě nikdo jiný než já, neodpověděl. Jsem si jistá, že jsou zde lidé, kteří PayPal používají a mohli by poradit, ale z Vaší otázky se toho moc uhodnout nedá.

Nepíšete o jaký obchod se jedná, tak to může být také třeba něco úplně jiného a je těžké najít chybu. Možná, že jste naopak Vy něco prodávala do ciziny. Já jsem se včera dočetla, že hodně podobných případů se stává lidem, kteří prodávají na "Bazoši". Nebo na jiných cizích portálech. Když nenapíšete o jaký obchod se konkrétně jedná, tak můžeme jenom hádat a to poradit nejde. Proto asi Vám ještě nikdo jiný než já, neodpověděl. Jsem si jistá, že jsou zde lidé, kteří PayPal používají a mohli by poradit, ale z Vaší otázky se toho moc uhodnout nedá. Já si myslím, že ten, kdo Vám podle Vás peníze poslal, je ve skutečnosti vůbec neodeslal a přeposílá Vám asi oskenovaný "upravený" důkaz. Podle mne přece musí aktivovat platbu on a ne Vy. I já si přece ve svém internetovém bankovnictví mohu připravit nějakou platbu, ale dokud ji neodešlu, tak ji nikdo nemůže dostat. A to je to tlačítko "completed". Jenomže na to musí kliknout on a ne Vy. A jelikož je přesvědčený, že na to nepřijdete, tak nemáte asi šanci. Jsem vědavá, jestli se Vám to podaří vyřešit a jestli ano, tak sem návod napište. Pomůže to jiným lidem, kteří hledají pomoc, jako Vy.

 

hodnocení

0x

Ještě jsem Vám našla tohle: paypal.com/...

Být Vámi, tak si to pečlivě přečtu celé. A úplně na konci tam máte možnost komunikovat přímo s nějakým poradcem, tak já bych určitě napsala tam. Ale jim budete muset říci podrobnosti, jinak Vám také nepomohou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]