Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zapaří se jídlo v ešusu?

Od: kedlubna odpovědí: 8 změna:

Ahoj, pracuji jako pokojská. Chci si jídlo brát domů v ešusu. Servíruje se, naloží se ve 12 a já jdu domu v 14h. Zapaří/poškodí se mi jídlo v ešusu než dojdu domů a sním jej? Riskuji zaž. poť?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

id
hodnocení

3x

Nešlo by jídlo si vyzvednout ve 12 hodin a dát pootevřený ešus do vaší skříňky? Snad nějakou máte.

hodnocení

0x

A pod pokličkou na plotně se vám taky zapaří? Jako lidstvo jednou vymřem na totální ztrátu imunity. Pro info: Oběd máme v 10:30 a běžně si jídlo nosíme domů. V lednici není dost místa, takže nechlazené. Ještě se nikdo nepo...

hodnocení

0x
Je to bez problémů. Vždyť komerční rozvážka jídel v nosičích taky není rychlejší.

hodnocení

0x

Nezapaří - ale doporučovala bych ešus nechat otevřený dokud nebudete odcházet, tedy nezavírat ještě horké jídlo.

kedlubna
hodnocení

To dává smysl, ale jim to tam asi nenařídím..Čert ví, jak to dělají.

Nenařizujte - stačí slušně požádat. Nanejvýš se dozvíte, že/proč to nejde.

lucie*

...slušně žádat kolikrát nejde,mě třeba ve školce jídlo do nosiče nedají,máme si to prý přelívat...prý hygienické předpisy*zed*takže tazatelka může být rráda,že jí to dají.

kedlubna
hodnocení

Lucie..to je přesné. Já jsem ráda, že jsem ráda, ukecala je.. a ještě jich budu poučovat o tom, jak mají čekat až to jídlo vychladne :D To mě vykopnou až na mars ani nemrknu :D To, že to dají mně do nosiče.., je jejich dobrá vůle..

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.