Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

30 minut pred prac. dobou- „zdarma“

Od: romulus* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,

jsem zaměstnán jako servisní technik, jezdící po zakázkách služebním vozem. Zaměstnavatel vyžaduje abych pracoval denně 8 a půl hodiny, plus půl hodiny přestávku. Tj.9hodin denně. Pracovní doba mi začíná sednutím do sl. auta, stojícího mi před domem a přihlášením se do mobilní firemní docházkové aplikace. Tu půl hodinu navíc argumentuje tím, že to je jakoby cesta do zaměstnání a já ji trávím cestou k zákazníkovi. V pracovním výkazu se ovšem o oné půl hodině nesmím zmiňovat a vykazovat jen 8 hodin, plus přestávku na oběd. Cítil jsem se být poškozován a onu půl hodinu jsem začal vyplňovat snídaní v autě. Zaměstnavatel to zjistil na GPS a zaslal mi doporučeně důtku s výstrahou o propuštění. Můžete mi prosím v tomto poradit? Děkuji

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jenda2*
hodnocení

10x

Jednoduchá rada - dejte výpověď. Začátek pracovní doby je většinou dám pracovní dobou a cesta k zákazníkovi je již výkon zaměstnání. Jde o možný pracovní úraz a ten by podle požadavku šéfa nebyl pracovní úraz ale váš soukromý !

Váš zaměstnavatel porušuje zákon nucením k falšování pracovních výkazů.

hodnocení

6x
Otázka je, jestli je výhodnější parkovat služebákem doma a oželit půlhodinu, nebo začínat ve firmě a dojíždět do práce po svých. Řekl bych, že kumštuješ Ty i firma. Pokud se Ti nezamlouvá přístup vedení, tak odejdi. Práce je dost. Nebo začínej regulerně na pobočce firmy a samozřejmě trvej bez pardonu na proplacení celé směny.

Něco na tom taky je...

jenda2*

Jednoznačně začínat pracovní dobu odjezdem z firmy. Pokud by byl smeten třeba náklaďákem, přišel o nohy, tak kdo by hradil odškodnění ze strany zaměstnavatele? Nikdo. Je to možné neštěstí a zaměstnaqvatel si je asi toho vědom. Proto dělá takovou sviňárnu.

hodnocení

4x