Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nedostala jsem menstruaci-jsem těhotná?

Od: guminka odpovědí: 7 změna:

Přeji pěkný den..před 7 dny jsem měla dostat menstruaci ale ta se neobjevila..s přítelem jsme měli sex, ale vždy jsme použili kondom..mám strach jestli nemohu být i přes to těhotná? ...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

naiki*
hodnocení

2x

Pokud se tak moc bojíte, doporučuji gravitest. Nejlépe 2 a to každý jiný (jinou značku). Ale pokud nebyl kondom nijak poškozený, prošlý či po styku přetržený, tak bych tipovala jen o opoždění menses.

palasi*
hodnocení

1x

Pokud zažíváš stres, tak to může být také důvod, proč se ti oddálí menstruace, to stejné jsem zažil s přítelkyní, která musela dostat od gynekologa injekci, aby se jí ten její hormonální režim zase napravil. Pokud pobíráš hormonální antikoncepci, tak ti menstruace pracuje jako hodinky a s minimem bolestí

martini*
hodnocení

1x

Kupte si Mamatest v lékárně - stojí okolo 35,- Kč a můžete ještě For you test - cca 50,- Kč, ten druhý je údajně citlivější, ale může se stát, že každý ukáže něco jiného.

hodnocení

0x

Absence mennses je indicie, ale ne důkaz. Užití kondomu je silně spolehlivá, ale ne stoprocentní záruka. Nezbývá než čekat, nebo gravitest. Nevím oovšem, v jakém stadiu je validní, resp. má smysl ho užít, já si ho nikdy nedělal.

fidonet*
hodnocení

0x

Škoda že jste neuvedla věk. Také je zajimavá informace, zda již máte menstruaci pravidelně několik let. V 15 letech ( a předpokládám, že máte 15-18 ) vynechaná menstruace po prvním styku, bývá spíše reakcí na zblázněné hormony. Jinak podle tabulek ( ovulačních ) zjistíte zda jste mohla nebo naopak nemohla otěhotnět. Jinak místo strachu zajděte do první lékarny a zakupte si jednoduchý test. Dnes už jsou velmi spolehlivé a vyřešíte to rychleji než my tady. *slunce*Na vaši otázku lze odpovědět jen ANO / NE. Při správném použití kondomu byste být neměla.

jirbar*
hodnocení

0x