Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se přimět ke změně práce?

Od: nerozhodna odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, ráda bych se podělila se svými pocity. Třeba mi pomůže už jen to, že to všechno sepíšu. Už 10 let pracuji jako mzdová účetní v jedné středně velké výrobní firmě. Nastoupila jsem po rodičáku, byla jsem tehdy moc ráda, že mám práci a všechno v tu dobu bylo fajn - práce mě bavila, byla v místě mého bydliště, slušně zaplacená, výborný kolektiv a skvělý šéf. Postupem času však do firmy přicházeli různí manažeři a začali dělat velké změny - všechno rozďoubali a zmizeli (někteří bohužel zůstali a ďoubají dál ...). Už asi 2 roky se firma potýká s velkými finančími problémy - výplaty odcházejí pozdě (zatím, ale vždy byly), ale nezaplatili jsme ještě ani pojistné za únor! Neustále drnčejí telefony a volají naštvaní dodavatelé, nemůžu jet na školení, protože je drahé. Nemůžu tisknout na tiskárnu, kterou mám u sebe v kanceláři, protože není na toner. Už 3 měsíce nemáme výkonnostní odměny - musí se šetřit. Propustilo se několik lidí - musí se šetřit. Někteří lidé odešli sami - ať jdou, nepotřebujeme je a ušetříme za ně - řeklo vedení. Takže my, co ještě zbýváme, se potýkáme s naprostým chaosem, protože nadřízení těch lidí neošetřili žádné předání agendy (prý není, co předávat - řeklo vedení). Chodím do práce s naprostou nechutí a musím se přiznat, že kdybych chtěla, tak té práce zvládnu daleko víc. Ano, měla bych pracovat intenzivněji, ale jsem tak neskutečně otrávená a tak strašně se mně nechce nic. Dnes je 8.4. a já jsem od vedení nedostala žádné podklady k výplatám - nemají čas se tím zabývat, ale určitě zítra ráno dostanu za úkol napsat přesnou částku výplat (když nemám podklady?!) Kocourkov. Doma jsem podrážděná a protivná a nic mě nebaví. Nejradši bych jen seděla, čučela do blba a nebo spala. O nějakém čerpání dovolené ani nemluvím - 2 týdny jsem neměla v kuse ani nepamatuju. Jsem jediná mzdovka. Když ještě byly peníze, tak jsem si byla schopná dovole