Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Toxická osoba

Od: jakell® odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

mám takový problém. Jsem student a bydlím na bytě ještě s pár spolubydlícími. Jedna ze spolubydlících po mě prokazatelně jela, ještě měsíc zpět. Potom ale poznala mého kamaráda a aktuálně jede po něm. Čili mě využila, aby se dostala k němu, což bych ještě něják překousl. ( A ano do určité míry se mi líbí - tzn. zevnějšek, charakter už ne )

Poslední dobou spolu s druhou spolubydlou začaly debatní kroužky ve společném pokoji i s puštěnou TV. To by bylo naprosto v pořádku, každopádně, když se nahlas smály a TV byla na plné pecky nedalo se spát. Po slušné prosbě z mé strany to na dva týdny přestalo, ale teď jsme zpět, kde jsme byli. A to, že má schválně zesílenou TV právě večer, když já se snažím spát, nepovažuji za náhodu.

Každopádně jsem si řekl, že trochu změním přístup a budu víc tvrdý. ( To samozřejmě NEznamená, že budu řvát ani že snad budu sprostý. ) Jen že na ni nehodlám být milý. A zde je kámen úrazu. Kdykoliv vyjdu z pokoje ( který mám vlastní ) a potkám ji, nedokážu být naštvaný ani přísný. Netuším, proč mi to nejde a dost mě to trápí. Nevím, jestli to dělám proto, že chci být zadobře, aby nedělaly ještě horší věci nebo abych neměl problém u domácího.nebo kvůli tomu zevnějšku. Ale když se něco pokazí, ať už žárovka, okno nebo internet, hned jsem já ten nejsvatější.

Jak bych se podle vás mohl dokopat k tomu, abych na ni nebyl jako na miliuse nebo andílka?

Zdaleka jsem zde nevyjmenoval všechny detaily, které by tu měly být, ale to by měl text desítky stránek.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

0x

Chtělo by to tzv. trénink asertivity. Buď kurz nebo příručku. Kurzy si musíte pohledat v místě svého bydliště. Ono to Vaše jednání souvisí se sebevědomím.

hodnocení

0x

Prostě to uměle zahrejte, že jste hrozně rozčilený a uvidíte, jak to bude zabírat!

hodnocení

0x

@jakell - Jak bych se podle vás mohl dokopat k tomu