Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Návštěva jiného zubaře?

Od: pimprle* odpovědí: 4 změna:

dobrý den,

chtěla jsem se zeptat. studuju v jiném městě než bydlim a chtěla bych se nechat ošetřit ózonou terapii (bezbolestné vrtání zubů). to znamená, že se musím objednat na soukromou kliniku.jednalo by se o jednorázovou návštěvu.. svého stávajícího zubaře měnit nechci, má ale dlouho čekací dobu a ja čekat nemůžu. nejde tedy se objednat na jeden zákrok a zůstat u svého? Nebo se toto objednání považuje za změnu doktora a já bych musela čekat na uplinutí doby po kterou nesmím měnit doktora(jestli tedy nějaká je) a pak doufat, že za mne nenabral náhradu? můžete mi prosím poradit? děkuji moc.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

raadek*
hodnocení

2x
Niceho se neobavejte, jenom pri dalsi navsteve upozornete vaseho lekare, aby si mohl zmineny zakrok vytukat do vasi karty. R.

hodnocení

1x

No, předpokládám, že na soukromé klinice nabízející ozovou terapii budete platit zákrok z vlastní kapsy... tedy že zdravotní pojišťovna do platby vůbec nebude zatažená. Tím pádem nebude důvod měnit lékaře.

kytka*
hodnocení

0x

Až navštívíte svého lékaře při pravidelné prevenci ,on zjistí,že mu někdo "fušoval"do řemesla. Prostě mu řekněte,že jste nebyla v místě a že se Vám naskytla příležitost vyzkoušet metodu, kterou on neprovádí.Navíc bez objednání. Myslím,že vše v pohodě přijme.*tuc*

pimprle*
hodnocení

tak bez objednání to nebude, ale je tam velice krátká doba a navíc, je to bezpolestné. takže sice celý zákrok platím, ale nemusím trpět při vrtání a při čekání než mne objedná... sice je tato nová metoda bezbolestná, ale přeci jen, můj zubař v místě bydliště je přeci jen lepší, než mít sourkomou kliniku, tak kde studuji, ale nejsem tam celý týden. děkuji všem, kteří reagovali. a doufam, že o svého zubaře i přes soukroumou kliniku nepřijdu.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: