Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřebovala bych od Vás radu, jak by jste se v této chvíli zachovali. Pracuji jako barmanka v baru a včera jsem přišla jako host. Mezi personálem máme dobré vztahy a moc mě mrzí, co jsem včera udělala. Přišel za mnou kamarád, kterému je 17let, že mu kolegyně neprodala pití. Koupila jsem ho já a následně nás viděla, jak dávám napít kamarádovi. Příšerně se naštvala, že jsem jí zalhala a mne to nyní trápí. Kdyby přijela policie, byl by z toho problém, protože by ona zaplatila 10.000 za každou osobu, které je pod 18 a má v sobě alkohol.
Omluvila jsem se, ale chtěla bych kolegyni dokázat, že mě to opravdu trápí, co jsem udělala. Omluvit se jí musím znovu, to je samozřejmé, ale nechci to nechat jen tak. Napadá mě, koupit jí něco co má ráda, třeba i kytku, cokoliv. Svoji chybu si uvědomuji a ráda bych ji napravila.
Jak byste se zachovali Vy? Děkuji a přeji hezký zbytek dne. Teri
Kamarádka se pšírerně naštvala, že jste jí hodně shodila před tím puberťákem. I když se jí omluvíte, asi už mezi vámi zůstane určitá propast. Měla jste myslet spíše na ni a ten alkohol nekupovat. Kamarád si určitě pomyslel, no vidíš ty zlá barmanko, a jde to. Jinak, zkuste jí tu kytku koupit, no a uvidíte.
ja jen ze zvedavosti, jak muze barmanka nebo kdokoliv jiny kdo prodava, za to ze pijou osoby pod 18let, kdyz jim to koupi nekdo kdo ma nad 18let? to by se v podstate nemohlo prodavat nikomu protoze vzdycky tam je sance ze to kupuje nekomu jinemu
Dříve snad platilo, že prodejce nesměl prodat alkohol (dospělé) osobě, pokud mohl/měl mít důvodné podezření, že tato osoba umožní konzumaci tohoto alkoholu osobě mladší než 18 let.
Nemůžu to teď ale dohledat. Snad si to nepletu s něčím jiným.
Nejhorší na tom je, že jste kamarádku a kolegyni velice shodila před mladistvým. Vypadá to, jako kdybyste řekla: V naší putyce se na zákazy nehledí. Kdyby přišla kontrola, měla by malér ona. Díky Vám.