Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaká práce by to mohla být

Od: daniela* odpovědí: 1 změna:

Ahojky všichni.

Studuju 3tí ročník vysoký, ekonomické zaměření, střední byla obchodka. Od mala jsem hrozně chtěla být učitelkou a potom zase ne no a teď už bych ráda šla do práce, ale problém je, že nevím, co bych chtěla dělat nebo mohla dělat s těmahle ekonomickýma školama. Defacto to, co jsem se na střední učila v ekonomii nebo účetnictví jako jednotlivé kapitoly, mám teď za sebou jako jednotlivé předměty (management, marketing, účetnictví, analýzy podniku, bankovnictví, pojišťovnictví a tak dále a tak dále), na výšce jsme to brali více podrobněji takže mám o tom větší přehled a zapojovaly se do toho i cizí, zejm. anglické názvy nebo pojmy, což mě strašně moc zaujalo, že neřeknu zisk ale profit a tak, zní to prostě líp a i se snažím používat/učit se angl. názvy nežli české. Občas je učení náročné, tak si představuju že tu látku, kterou se učím jakoby někomu vykládám a vysvětluji a tím se mi to líp učí. Asi je v tom pořád schovaná vášeň být úča. S angličtinou na tom nejsem špatně, ale rozhodně bych chtěla po dokončení výšky jít do jazykové školy. Víte prosím někdo, jak to tam funguje? Na letácích píší "pomaturitní studium", takže můžu tam jít i 4 roky po maturitě nebo je to myšleno, že prostě udělám maturu a musím tam hned nastoupit? A teď ta vysněná nebo možná práce, pokud by něco takového existovalo ... celkem mě baví to ekonomické a úče zaměření co studuji, chci se zdokonalit v AJ a taky co nejvíce používat angl. slovíčka v oblasti ekonomiky, chtěla bych být úča... a jak to vše spojit? Dalo by se? Nechtěla bych zrovna kancelářskou práci, kam přijdu v 7 sednu si na židli ve 3 se zvednu a jdu dom. Bavilo by mě klidně přednášet na již zmíněná ekonom. témata třeba s připojením angl. názvů. Nedělají se třeba nějaké přednášky pro "starší", kteří třeba neumí anglicky aby porozumněli? Teď je to opravdu trend všude cpát angličtinu a mě se to celkem líbí. Prosím, po