Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hraje tu někdo na kytaru a foukačku?

Od: juglans® odpovědí: 16 změna:

Prosím vás muzikanti,poradil by mi někdo,jakou si mám vzít harmoniku na písen-Milionů hvězd se ptáš-Škwor,Když na kytaře mám Capo na 5.políčku a písen hraji od Emi?Asi náročná otázka,nebo-li kdo se s tím bude zabývat,že?:-D.Ale věřím,že se tu někdo najde..Já jsem vzala Céčkovou harmoniku,ale zdá se mi,to poněkud nedokonalé,třeba by měla být jiná?jsem amatér,začátečník.Nemám doma třeba harmoniku Ačkovou,tak nemůžu zkusit.jen G,D,C.děkuji mnohokrát,pokud se někdo bude zabývat a poradí..

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

figurek*
hodnocení

1x

kapodastr na pátém políčku ti přenese Emi na Ami a proto by ti céčková harmonika měla vyhovovat.

Důvod proč by měla céčková harmonika vyhovovat : Ve stupnici Amoll nejsou křížky ani béčka, přesně tak, jako v Cdur.

Důvod proč áčková nevyhovuje : Áčkovou tak jako tak použít nemůžeš, protože by ti hrála v Adur, se třemi křížky. Ty potřebuješ Amoll.

Přepiš si všechny akordy o čtyři tóny výš a na kytaru hrej normálně bez kapa v základní poloze od Ami.

No ale je mi jasné, že jako začátečník mi asi teď moc nerozumíš. Takže jestli mi moc nerozumíš, hoď sem fotku textu s akordy a já ti je přepíšu.

hodnocení

Figurek-Taky vám moc děkuji,jen jsem si nebyla jistá,jak popisuji dole.

iz*
hodnocení

0x

Kapodastr na pátém poíčku > to už se musí hůře hrát i hůře znít, ne? Já bych si píseň přetransponovala, abych kapodastr nepotřebovala. (S harmonikou poradit neumím.)

hodnocení

Zkuste tuto písen přetransponovat,sama uvidíte,že je to již pro né začátečníky,samé Barré,nebo nevím,třeba jsem nenašla všechny,nejlehčí je od Emi,co jsem objevila..No a na tom 5.políčku se mi tak nějak,nejlépe zpívá..:)

hodnocení

Možná že zpěv dokonce i o něco lepší,když Capo, na 6.políčku.ach jo,jasně že se hraje hůř..:-D

taky
hodnocení

0x