Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit deprese?

Od: smutek odpovědí: 9 změna:
Dobrý den, mám diagnostikovane deprese a úzkosti, trápí me a nevim už co s tim. Navštěvuji psychologa a psychiatra. Beru léky Sertralin 100 mg denne od pulky prosince minulého roku. Jsem studentka střední školy, takže jsem mladá. Propadam ale beznaději ze lepe nebude. Už takhle dál zit nemuzu. Nenavidim se ani svuj život nemam rada ale kvůli ostatním lidem se snazim fungovat. Někdy se nervove hroutim a cela se klepu. Moc bych si přála abych byla stastna. Nemate někdo nejake zkušenosti? Prosím

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Stejně jako drogová závislost, alkoholismus, stejně tak deprese bude mít člověk vždy - může se k nim jen pevně postavit a dělat to, co mu radí lékaři, svědomí a co je v jeho možnostech.

Máte celý život před sebou - takže rada "vyhýbejte se stresu" je k ničemu. Prostě si zkuste najít nějaký rituál, zvyk, .. něco, co vám v těch těžkých chvílích pomůže dostat se zpět do života.

doplněno 04.03.19 17:31:

Je dobré mít u sebe velmi dobrého přítele-přítelkyni... do budoucna hledejte opravdu kvalitního přítele s pevným charakterem. Měl by předem vědět, do čeho jde. V rodině mám také jednu paní, která přes deset let bojuje - a nebýt jejího manžela, už by tu dávno nebyla.

Držím vám palce!

smutek
hodnocení

Děkuji moc, zkusím.
anonymka
Ahoj, jsem už starší.a brala jsem taky toto . Momentálně trpím taky depresemi.ale oběvila jsem něco co mě pomáhá . Jinak dloudobě chodím na terapie . Jestli chceš mě je 22..můžeš napsat na vymyšlený email : bobik.smetanek.cz ..ráda ti poradím .. pozitivní chuť do života..sama s tím bojují .. dlouhodobě..bez podpory rodiny ..z který mám ještě větší deprese..
..
smutek
hodnocení

Napisu,Přátel si moc vazim, presne takove mam.
anonymka
bobik.smetanek@seznam.cz

belicka
hodnocení

0x

Tak z něčeho tohle všechno vzniká.

S čím nejste spokojená, co Vás trápí?

Když nepomáhá lékař, léčba.

Co zmůžeme my?