Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy v rodině

Od: es* odpovědí: 7 změna:

Dobrý večer, ráda bych se zde svěřila s dlouhotrvajícím problémem. Jsem studentkou SŠ ve třetím ročníku. Žiji s mamkou, dvěma ségrami, které jsou dvojčata (6 let). Doma mám hodně zvířat, která jsou většina moje (pes, dvě kočky, dva potkani, morčátko, osmák, had). O všechna se starám já až na hada a kočky, o které se staráme napůl s mamkou. Miluji zvířata a baví mě se o ně starat. Mám tři brigády. Jednu stálou a jednu podle toho jak si určíme šichty. Třetí je nestála a můžu přijít na výpomoc nečekaně, když někdo onemocni apod. Práce mě naučila samostatnosti a zodpovědnosti.
Je to již rok, co moje máma nežije s tátou. Máma se začala chovat hrozně. Nejhorší to bylo minulý rok v zaří. Mamka mě vyhazovala z bytu, několikrát. Jednou se to řešilo přes policii. Já ve škole hodně chyběla, přesto jsem se nějak udržela a na vysvedčení jsem měla jen jednu pětku. Momentálně si se známkami vedu docela dobře.
S mámou bydlet nechci kvůli jejímu chování, ubližuje mi psychicky. Nejednou na mě vztáhla ruku, ale nebylo to nijak vážné. Vadí mi, že na moje segry hodně křičí a je před nimi vulgární. K tátovi jít nemohu, nemá vlastní byt a oba rodiče jsou v insolvenci a ta končí až v létě. Táta momentálně bydlí u babičky, která má malý byt.