Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak odmítnout/reklamovat nekompletní zásilku?

Od: postcd® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat jak postupovat když si na internetu něco koupím, řeknu doručovateli české poštyx nebo pracovníkovi na přepážce že si chci obsah zásilky nejdříve prohlédnout. Zjistím, že je to nekompletní nebo tam je něco jiného. Odmítnu převzít, sepíše se nějaký protokol.

Jak ale dál postupovat abych nepřišel o své peníze (dejme tomu, že je to nějaký e-shop) a ten bude tvrdit že vše odeslali v pořádku? Jaký je postp a jaké doklady budu potřebovat?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

Žádný doručovatel vás nenechá prohlédnout zásilku dokud ji nepřevezmete. Nepřevzít a reklamovat byste mohl jen tu, která je na první pohled poškozená.

 

hodnocení

2x
avatar mikihans

Odmítnout převzít zásilku klidně můžete, ale nikdo vám nedovolí ji předtím otevřít. Buď ji převezmete, otevřete a pak to budete řešit, nebo ji nepřevezmete.

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Buď odmítnete převzít, nebo převezmete. V případě potřeby, budete reklamovat u dodavatele.

 

rv*
hodnocení

0x

Základ je nekupovat od podezřelých prodejců, ale jenom od ověřených. Když je obal v pořádku, převezmete to a doma rozbalíte. No a když je uvnitř něco v nepořádku, tak to reklamujete u prodejce. A protože jste objednal od solidního prodejce, nebude s reklamací problém.

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

dokud na poste nezaplatite nebo nepodepisete prevzeti predem zaplaceneho balicku tak vam ho nikdo neda na kontrolu ( ono kdo by pak platil a lepil zpet balicek ktery odmitnete? )

jak uz je napsano tak kupovat jen u overenych eshopu a nemuze byt problem, ja loni kupoval sadu alu kol + obycejne ventilky, prisly baliky, rozbalim a ventilky sice nauctovali ale zapomneli pribalit, volam na linku, operatorka se podivala do jejich systemu a hned mi potvrdila ze je zapomneli zabalit, meli kazdy balik presne na gramy zvazeny a hned pochopila ze jeden by musel mit o neco jinaci hmotnost

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Většinou to funguje tak, že při objednávce máte možnost načíst si smluvní podmínky. Ty jsou na stránách prodejce. Je tam jak postupovat při reklamaci a také při vrácení zboží. ;) Jednou jsem vracela zboží, protože smrdělo. Byl to štětinový stojan na nože a smrděl chemií i po umytí v myčce. Reklamovala jsem telefonicky a dohodla se na způsobu navrácení peněz. Obchod mi vrátil nejen peníze za zboží, ale i peníze za poštovné.

 

hodnocení

Jeden prodejce uvádí k zásilce: "zásilka obsahuje křehké zboží, proto při převzetí zkontrolujte její nepoškozenost. Případné poškození reklamujte neprodleně u dopravce"

jurajjuraj*

to jo, jenze pokud si objednas na dobirku tak nejdriv zaplatis a az pak muzes otevrit , v pripade platby predem nejdriv podepises a pak oteviras, pokud je neco poskozeno tak to sepises s dopravcem a on papir o reklamaci preda svemu nadrizenemu, je pak na tobe abys to resil s tim co ti balicek poslal, zadny dopravce ti na miste nevrati penize, on jen prevazi z bodu A do bodu B, jestli prevazi zlate zuby nebo modrou mrkev je mu naprosto putna

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]