Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Boule na zádech pod kůži

Od: p odpovědí: 7 změna:
Ahoj, všiml jsem si, že mam zádech pod kůži v blízkosti lopatky malou nebolestivému tvrdou bouli. Nikdy jsem u lékaře s ničím podobným nebyl. Nevím na které oddělení v nemocnici s tím mám zajít, kožní či chirurgii? Nebo mám prvně navštívit svého obvodního a ten mě někam pošle?
Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nevi co by to tak mohlo být? Díky za odpovědi.
doplněno 22.02.19 17:05: Děkuji za odpovědi, ono to je na kůži neviditelné, je to hlobeji, jen hmatatelné, takže na kožní teda...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Zdravím. Zajděte si na kožní na vyšetření. Oč se jedná zjistí tam, ale mohl by to být lipom.

liska5
hodnocení

2x

Já měla tohle na rameni a byl to tukový nádorek. Lipom - neškodný. A prý je to časté. Ale vyšetřit by se to mělo.

liska5

Já šla rovnou na chirurgii. Tam Vám řeknou, jestli chtějí žádanku. Než někde čekat dvakrát...

hodnocení

2x

Jak píší kolegové - pravděpodobně lipom, lidově tukový nádor, tučňák ..

Neškodný, vyndají ho asi v lokálním umrtvení ..

emil*
hodnocení

0x

Když umíral tchán,tak mu v nemocnici našli mezi lopatkama takovou bouli a tvrdili,že prošel někdy tuberkolozou. Nechci strašit umřel na něco jiného.

hodnocení

0x

Manžel jich měl několik na hlavě, nic to nebude, pouze tukové bulky a snadno vám to vyndají.

hodnocení

0x

Je to tukový nádorek měla jsem dva a šla jsem na chirurgii a řízli mi to,,ale to se rádo obnovuje...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.