Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dlouhé usínání

Od: jakell® odpovědí: 9 změna:

Zdravím,

už dost dlouhou dobu mám velké problémy s usínáním. Normálně, když naprosto unavený jdu spát, usnu průměrně tak za 2 hodiny. Ať jdu spát ve 20 nebo 22 hodin klidně i ve 2 ráno, tak stejně vžydcky minimálně hodinu ležím a čekám na spánek jak na zázrak.

Zkoušel jsem všemožné techniky, bylinky, rady, radil jsem se několikrát i s lékařem, který mi na nejhorší období předepsal přášky na spaní, které se snažím brát co nejméně. Každopádně problém s usnutím se nijak nevyřešil.

Má někdo z vás podobný problém? Případně vyřešil někdo podobný problém nebo má nějákou dobrou radu?

Díky

Jen pro informaci jsem 20 letý student vysoké školy a problémy s usnutím mám kam až moje paměť sahá, bohužel díky stresu je to v posledních letech horší a horší. I když sportuji, spíše mi to přitěžuje, protože po náročnějším sportu se mi nikdy nepodaří zaspat dřívě než do 4 hodin.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

2x

Teď je úplněk, tak je to horší :) . Jinak užívat hořčík s večerním jídlem. Obecně si hlídat minerály ve stravě. Nedávno jsem na podobnou otázku obšírně odpovídala. Nesportovat večer. Spánkové cykly jsou 1,5 hodinové. Takže podle toho, kdy musím vstát, tak zpětně si odpočítat několik těch cyklů a jít podle toho do postele. Nechat si rezervu na přeladění s knihou ap. Dodržovat stejnou hodinu. Mít vyvětranou uklizenou tmavou místnost, žádné monitory a dyspleje, a postel na dobrém místě /GPZ?/. A jít spát s čistou hlavou, tudíž si večer napsat všecho, na co zítra nesmím zapomenout. Někomu chybí Melatonin. Už je k dostání. Zkusila jsem na sobě a nic. Jsou tací, co jim pomůže. Pak dýchání na doby podle jógy. Nádech na 3 doby, výdrž na 7 dob, výdech na 4 doby. Počítá se vduchu. Jde o snížení hladiny kyslíku v mozku, což utlumí centra. Většinou jsme spavci nebo nespavci po rodičích či prarodičích.

iz*